Program szkoleniowy dla profesjonalnych marketerów
Akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing 

KONTAKT

Napisz do nas:

MBA 
W MARKETINGU

PONAD 264 GODZIN WIEDZY

1200 ABSOLWENTÓW

Program zaawansowany CIM to roczny cykl spotkań i warsztatów, w czasie których profesjonaliści, praktycy i eksperci w zakresie marketingu i biznesu prowadzą inspirujące i rozwijające zajęcia. Ich celem jest nie tylko przekazanie wartościowej, aktualnej wiedzy i przygotowanie do egzaminów, ale przede wszystkim 
kształcenie przyszłych liderów biznesu. 

Program jest realizowany na licencji The Chartered Institute of Marketing (CIM). To gwarancja rozwoju wiedzy i umiejętności zarządzania marketingiem na poziomie strategicznym oraz możliwość porównania działań rynkowych realizowanych przez uczestników z międzynarodowymi standardami.

Poprzez swój interdyscyplinarny charakter buduje praktyczne kompetencje indywidualne oraz zespołowe w sferze zarządzania i marketingu, a także wzmacnia pozycję rynkową oraz daje możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych.

Start

27 września 2024

Koniec

18 października 2025

Lokalizacja

Warszawa

MATERIAŁ INFORMACYJNYHARMONOGRAMCENNIK

MODUŁY PROGRAMU CIM

Dane kontaktowe: questus ul. Organizacji WiN 83/7, 91-811 Łódź, tel. 601 098 038, e-mail: questus@questus.pl

Zbigniew Michalski

DOŁĄCZ DO NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWEGO PROGRAMU DLA MARKETERÓW

Customer Relationship Manager
zmichalski@questus.pl601 098 038

DLACZEGO CIM?

The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów. CIM działa w 100 krajach, a prestiżowe dyplomy CIM posiada ponad 150 000 osób na całym świecie.

Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. Podstawowy profil działalności The Chartered Institute of Marketing to certyfikacja zawodowa marketerów poprzedzona egzaminami prowadzonymi w jednolitej formie i w tym samym czasie w skali światowej.

Działalność CIM obejmuje ponadto badania naukowe, publikacje i popularyzację wiedzy marketingowej. Wysiłki CIM są cenione w skali świata i stają się światowym standardem i wyznacznikiem profesjonalizmu w sferze marketingu.

TRENERZY

WIEDZA O BIEŻĄCYCH
TRENDACH W MARKETINGU

KOMPETENCJE MARKETINGOWE NA POZIOMIE STRATEGICZNYM

BOGATE MOŻLIWOŚCI NETWORKINGOWE

MIĘDZYNARODOWE
CERTYFIKATY

Strona głównaProgramy szkoleniowe CIMLearning SolutionsBusiness Insights dla firmSpołeczność questus academyStrategy and PlanningCommercial IntelligenceStrategy and PlanningSocietal ImpactSocietal ImpactCustomer Journey OptimisationCommercial IntelligenceBrand PropositionBrand PropositionContent StrategyContent StrategyCustomer Journey OptimisationAI MarketingAI MarketingMATERIAŁ INFORMACYJNYHARMONOGRAMWYŚLIJ ZGŁOSZENIE

Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne
The Chartered Institute of Marketing

20 lat doświadczenia we współpracy z The Chartered Institute of Marketing w Londynie

Ponad 1200 uczestników programów CIM

Jeden z najwyższych wskaźników zdawalności na świecie

Własne know-how

CO MÓWIĄ O NAS ABSOLWENCI

Bartłomiej Kurzyk

Wojciech Bablok

Tomasz Leśniowski

prof. Robert Kozielski

Wojciech Szymański

Magdalena Sułek-Dobrzańska

Szymon Lisowski

Artur Maciorowski

dr Jacek Pogorzelski

Adam Polasz

Nikodem Sarna

Artur Binkowski

Director of Insurance Department 

RTV EURO AGD 

O programie Diploma in Professional Marketing dowiedziałem się pracując w mBanku, gdzie byłem szefem linii biznesowej ubezpieczeń. Przechodząc do nowej firmy doszedłem do wniosku, że potrzebuję usystematyzować swoją wiedzę z marketingu i sprzedaży oraz zaczerpnąć inspiracji od praktyków biznesowych. Nie zawiodłem się. Dodatkowo zdecydowałem się zdać egzamin Diploma in Marketing, co zmobilizowało mnie do gruntownego przerobienia materiału. Do dzisiaj wykorzystuję zdobytą wiedzę i kontakty pracując w RTV EURO AGD jako Dyrektor ds. ubezpieczeń.

Odpowiadam za kreowanie i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i usług. Z perspektywy czasu doceniam również, że dzięki programowi dołączyłem do społeczności marketerów questusa spotykających się kilka razy w roku na warsztatach i konferencjach. Jest to doskonały czas na zaczerpnięcie inspiracji, wymianę doświadczeń, odbycie przygody intelektualnej i dobrą zabawę.

Elżbieta Jabłońska

Kierownik biura marketingu

ANVIL S.A.

Od 5 lat zajmowałam się w naszej firmie marketingiem i szeroko rozumianą komunikacją. Mimo pozytywnej oceny przełożonych i licznych, zrealizowanych z powodzeniem projektów, czułam, że moja wiedza marketingowa jest chaotyczna i nieuporządkowana. Można powiedzieć, że wiele rzeczy robiłam na „wyczucie”, bo tak mi „podpowiadało doświadczenie”. Chciałam to zmienić, aby móc w sposób świadomy podejmować strategiczne decyzje biznesowe. Nie chciałam, żeby były to kolejne studia podyplomowe z zarządzania, tylko coś co pozwoli mi poznać najnowsze trendy i to bezpośrednio od praktyków. Tak trafiłam na stronę The Chartered Institute of Marketing, a na niej znalazłam kontakt do questusa.

Ponad rok od rozpoczęcia mojej przygody z Diploma in Professional Marketing mogę powiedzieć, że była to chyba najrozsądniejsza inwestycja w moim życiu. I nie chodzi tylko o faktyczny przyrost wiedzy, ale także o to wszystko co towarzyszy programowi: możliwość pracy na ciekawych case’ach pod okiem wybitnych ekspertów i inspirujących praktyków; towarzyszący zajęciom networking, który przerodził się nie tylko w kontakty biznesowe, ale również w cudowne znajomości, które nadal trwają. Podsumowując, szkolenie Diploma in Professional Marketing zmusił mnie do aktywnego rozwoju moich kompetencji, a cały Zespół questus czuwał nad tym, bym nie poddawała się na tej ciężkiej, aczkolwiek bardzo satysfakcjonującej drodze do sukcesu

Rafał Borkowski

Retail Banking Deputy Marketing Department Director

mBank

Poszukiwałem na rynku jakiegoś kursu/szkolenia, który z jednej strony usystematyzowałby moją wiedzę o marketingu, a z drugiej strony zdecydowanie ją pogłębił. Wybór padł na kurs prowadzony przez questusa pod egidą The Chartered Institute of Marketing i okazał się strzałem w dziesiątkę. Sprawnie prowadzone zajęcia przez praktyków marketingu, na czym mi najbardziej zależało, pozwoliło mi na nowe i świeże spojrzenie na szeroko pojęte działania marketingowe.

Wiedzę nabytą podczas kursu wykorzystuję w codziennej pracy. Poznałem również wiele ciekawych osób z branży, z niektórymi z nich współpracujemy. questus academy to świetna okazja na nawiązanie kontaktów w branży marketingowej. 
Uczestnicy reprezentują różne podmioty z rynku, z 2 stron barykady – zarówno klientów jak i dostawców usług. 
Cykliczne spotkania są świetną okazją do analizowania case’ ów, które okazały się sukcesem lub porażką na rynku – a kontakty biznesowe, które nawiązałem na zjazdach procentują w pracy codziennej. Formuła spotkań jest na tyle uniwersalna i otwarta, że uczestnicy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami.

Hubert Pokrowiecki

CEO & Founder

Funktional

Kilka lat zajęło mi podjęcie decyzji o wzięciu udziału w programie Diploma in Professional Marketing i choć przez cały ten czas analizowałem inne możliwości to byłem przekonany, że jest to najlepszy wybór. Nie zawiodłem się, co więcej kurs przerósł moje oczekiwania. Poziom merytoryczny zajęć jest na bardzo wysokim poziomie, ale to co wyróżnia program to praktyczna wiedza, którą można od razu zastosować w codziennej pracy. W mojej ocenie, największą wartością programu są jednak ludzie biorący w nim udział i prowadzący zajęcia.

Podczas zajęć wywiązują się bardzo ciekawe dyskusje, które pozwalają na analizę i wyciągnięcie wniosków z doświadczeń innych uczestników, co pozwala na zmianę swojej perspektywy. Dla mnie osobiście, jako osoby pracującej po stronie agencji, to właśnie lepsze zrozumienie perspektywy marketera pracującego po stronie klienta było najcenniejsze. Ponadto organizacja zajęć przez questus jest na najwyższym poziomie, a zaangażowanie całego zespołu bardzo motywuje do wytężonej pracy. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że było to moje najlepsze dotychczasowe doświadczenie edukacyjne.

Łukasz Penszko

Head of Marketing

Ailleron

Po blisko 10 latach od ukończenia studiów magisterskich i podjęcia pracy w obszarze marketingu poczułem potrzebę usystematyzowania i zaktualizowania swojej wiedzy w tej dziedzinie. Wybór padł na program Diploma in Professional Marketing i teraz, po jego ukończeniu, mogę potwierdzić, że była to słuszna decyzja. Program pomógł mi nie tylko utrwalić wiedzę, ale także ją poszerzyć, ponieważ jego zakres jest znacznie szerszy niż zagadnienia, z którymi zetknąłem się na studiach magisterskich i z którymi można się zetknąć w codziennej pracy, również na kierowniczym stanowisku.

Poza komunikacją marketingową, często błędnie utożsamianą z marketingiem, obejmuje on m.in. opracowanie i wdrażanie strategii, zarządzanie produktami, projektami, jakością, zespołem, wiedzą, dystrybucją, relacjami czy ryzykiem – w każdym obszarze łącząc wiedzę teoretyczną z empiryczną. Program uczy także systematycznego, analitycznego podejścia do rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. A dodatkowo questus dba o to, by w programie nie zabrakło angażujących gier biznesowych, dyskusji i spotkań z inspirującymi ludźmi. Dla mnie była to także dodatkowa motywacja do dalszego poszerzania wiedzy i rozwoju kompetencji osobistych. Polecam.

Sylwia Ludwin

Head of Sales and Marketing

Glenmark Pharmaceutical

Konfucjusz mawiał: „Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Zaangażuj mnie, a zrozumiem”. W mojej opinii program Diploma in Professional Marketing nieustannie angażuje uczestników do dyskusji, zachęca do szerokiego spojrzenia na otaczająca rzeczywistość oraz oferuje dostęp do najnowszych narzędzi oraz wybitnych ekspertów z branży marketingowej. Warto zainwestować swój czas i pieniądze, aby zdobyć Certyfikat The Chartered Institute of Marketing, który jest w pełni rozpoznawalnym w branży potwierdzeniem najwyższego poziomu umiejętności w zakresie marketingu. 


Iwona Janeczek

Business Development Director

Francuski Instytut Gospodarki Polska

Program Diploma in Professional Marketing stanowi doskonały sposób odświeżenia i ustrukturyzowania wiedzy w obszarze marketingu strategicznego. Osobiście najbardziej zainspirował mnie moduł Digital Strategy, który uzmysłowił mi, w jak stosunkowo krótkim czasie zdezaktualizowała się moja dotychczasowa wiedza, jak szybko swoje zachowania zmieniają Klienci oraz jak dynamicznie zmieniają się media i kanały komunikacji, które mają wpływ na cały proces pozyskiwania, zakupów i kontaktu z Klientem! W pewnym momencie miałam wrażenie, że moje wybiórcze stosowanie narzędzi marketingowych w Internecie versus to, co jest dostępne, i z czego już korzystają inni, stawia mnie na równi z tymi osobami, które dwie dekady stukali jednym palcem po klawiaturze komputera w kasach PKP pomimo iż 50% przychodów generuję dzięki e-marketingowi.

W trakcie rocznego Programu CIM spotkałam wielu wyjątkowych prowadzących oraz uczestników programu, którzy dzielili się wiedzą oraz zarażali swoją pasją innych. Program polecam wszystkim, którzy ze swojego poziomu i osiągnięć są zadowoleni, czują się komfortowo, ale wiedzą, że jednak zmiany będą nieuniknione a stanie w miejscu i brak osobistego rozwoju oznacza krok w tył.

Adrian Stępniak

Country Manager

Firework

Przed rozpoczęciem programu Diploma in Professional Marketing moja wiedza z zakresu marketingu skupiała się na komunikacji, głównie widzianej z perspektywy wydawców (telewizyjnych i internetowych). Zainteresowanie komunikacją marketingową sprawiło, że zacząłem poszukiwać sposobu na pogłębienie wiedzy praktycznej z zakresu samego marketingu. Obecnie jestem dużo bardziej świadomy procesów i zależności, szans i zagrożeń, co sprawia, że osiągam szybciej i efektywniej stawiane przede mną cele zawodowe. Patrząc wstecz widzę, jak mimo bogatego doświadczenia zawodowego, bez programu Diploma in Professional Marketing nie udałoby mi się zdobyć takich umiejętności praktycznych, które przynoszą wymierne korzyści nie tylko na obecnym, ale również na kolejnych etapach zawodowych.

Adam Szopa

Export Manager

Gerlach S.A.

Długo szukałem dla siebie programu rozwojowego, który daje coś więcej niż papier potwierdzający umiejętności i wiedzę nabytą podczas trwania zajęć. Programy szkoleniowe The Chartered Institute of Marketing realizowane przez questus są naszpikowane sporą dawką wiedzy merytorycznej. Zajęcia prowadzą praktycy biznesu, ludzie, którzy zarządzają dużymi biznesami i którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą nabytą przez wiele lat pracy w firmach z różnych branż. Wśród uczestników i prowadzących zajęcia można spotkać osoby o silnych osobowościach, co sprzyja długim dialogom i wymianom doświadczeń, a to z kolei przekłada się na wartość dodaną całego programu. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej, gdzie przede wszystkim brainstorm odgrywa kluczową rolę. Po każdej sesji ma się ochotę działać tu i teraz i to jest to ,,coś” czego żaden inny program na chwilę obecną nie ma w swojej ofercie. 

Joanna Plata

Operation Manager

TELECOMING

W moim przekonaniu questus i certyfikacja The Chartered Institute of Marketing to dwie ścieżki, które cudownie się przeplatają. Każda z poszczególnych sesji organizowanych przez questus to taki intelektualny Disneyland, gdzie uczestnicy programu otrzymują ogromną dawkę praktycznej wiedzy, mnóstwo inspiracji i konkretnych narzędzi do wykorzystania w swojej pracy.

Każdy zjazd to spotkanie z wybitnymi specjalistami w swojej branży, którzy dzielą się cennym doświadczeniem, prowokują do dyskusji, a swoim podejściem inspirują i motywują do działania. Każdy taki sesyjny dzień jest zupełnie inny, co potwierdza jedynie fakt jak wiele różnych twarzy ma marketing. Egzaminy The Chartered Institute of Marketing, to już z kolei ogromne wyzwanie na miarę współczesnego marketera.

Praca własna pozwala ugruntować wiedzę, zmierzyć się z międzynarodową certyfikacją, a w pewnym momencie i z samym sobą. Program Diploma in Professional Marketing zmienił mój sposób myślenia i pozwolił mi odkryć marketing na nowo.
Przed przystąpieniem do programu czytałam wszystkie opinie wcześniejszych edycjach, i mogę równie dobrze podpisać się teraz pod każdą z nich.

MIĘDZYNARODOWY  CERTYFIKAT

Wskaźnik rekomendacji (NPS) programu Diploma in Professional Marketing na poziomie 70pp.

SPRAWDŹ WSZYSTKICH TRENERÓW

ZAAWANSOWANY PROGRAM CIM

Umów się na konsultacje dot. Programu CIMUmów się na konsultacje dot. Programu CIMEcommerceEcommerceSEO & Paid Search ManagementSEO & Paid SearchSocial Media ManagementSocial Media Management