Wysiłku, który dają satysfakcję,,
Rozwoju, który buduje pewność,
Pracy, która staje się pasją,
Klientów, którzy uśmiechem okazują wdzięczność,
Sukcesów, które otwierają nowe możliwości!
Niezwykłego 2025 Roku!
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wirtualni influencerzy, e-mail automation i Facebook Metaverse [przegląd blogosfery marketingowej #69]
Kolejny przegląd marketingowej blogosfery przed nami! W tym tygodniu mamy dla Was treści m. in. z Distruptive Advertising, Marketingu przy Kawie, bloga Jeffa Bullasa czy serwisu Martech. Inspirującej, wciąż wakacyjnej lektury! Facebook Metaverse – przyszłość...
Czy przyszłość jest kobietą, a kryzys męskości nie minął? Co badania mówią o rolach płciowych w marketingu [questus marketing podcast]
Bardziej potrzebujemy parytetów czy normalności? Dlaczego Agnieszka Brytan Jędrzejowska mówi, że „przyszłość jest kobietą”? Ile % pań marzy o bezwzględnym równouprawnieniu, a ile ma decydujący wpływ na decyzje konsumenckie? Jakie są sposoby na to, aby nie dać się...
Influencer Marketing B2B, korzyści lookalike i kreatywne AI [przegląd blogosfery marketingowej #68]
Czas na kolejny, wakacyjny przegląd marketingowej blogosfery! W tym tygodniu mamy dla Was treści m.in. z Brandingmag, bloga Brand24 oraz serwisu NGDATA. Inspirującej lektury i… udanych urlopów! The Key Role Of Positioning Strategy Shireen Smith, Branding...
Klient post-pandemiczny – jak go „ugryźć”?
Jak pokazują badania AlixPartners (przeprowadzone na 7000 klientach z 9 krajów) i Kantar (11500 klientów, 21 krajów) aż połowa nabywców zmieniła swoje nawyki zakupowe z powodu pandemii covid-19. I nie chodzi wyłącznie o mniej lub bardziej wymuszony skręt w...
Newsletter
Chcesz być informowany o nowościach? Dołącz do naszego newslettera.
i partnerów biznesowych
o programach CIM?