Tomasz Zakrzewski

Tomasz Zakrzewski

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ma 8-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży w zarządzaniu siecią dystrybucji i kluczowymi klientami oraz 4-letnie doświadczenie w marketingu z ukierunkowaniem na trade marketing, rozwój nowych produktów,...
Mateusz Woźniak

Mateusz Woźniak

Jest certyfikowanym marketerem. Dzięki nieliniowej ścieżce kariery doświadczenia zawodowe zdobywane w różnych typach organizacji , sektorach w Polsce i na świecie na stanowiskach sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu pomagają Mateuszowi we wdrażaniu zorientowanych...
Milena Wojewoda

Milena Wojewoda

Project Manager, Marketer, Dietetyk. Absolwentka programu szkoleniowego CIM oraz studiów podyplomowych na kierunku Marketing i Strategie Marketingowe SGH. Specjalizuje się w marketingu internetowym zwłaszcza w obszarach UX oraz wdrażaniu projektów omnichannelowych i...
Arkadiusz Wódkowski

Arkadiusz Wódkowski

Zawodowo zainteresowany trendami konsumenckimi, poszukiwaniem insightów, motywacją i satysfakcją konsumentów. Właściciel firmy doradczej ABM, która oceniana jest jako jedna z najlepszych w Polsce. Autor skryptu „Marketing usług” opracowań „Mystery Shopping – badanie...
Paulina Wiśniewolska

Paulina Wiśniewolska

Od ponad 12 lat zajmuje się marketingiem i komunikacją B2B. Specjalizuje się w marketingu usług profesjonalnych i finansowych. Od 2018 r. odpowiada za marketing i komunikację w międzynarodowej firmie doradczej Ayming, tworząc i realizując strategię marketingową firmy...