Weronika Kurowska

Weronika Kurowska

Lider E-commerce, od 6 lat związana z branżą Retail. Odpowiedzialna za realizację projektów budującym lojalność w kanałach online. Pasjonuje się tworzeniem i wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają klientowi proces zakupowy. W swojej pracy stawia na...
Zuzanna Kubocz

Zuzanna Kubocz

W marketingu jest od ponad 10 lat. Pierwsze kroki związane stawiała z event marketingiem m.in. w Red Bull’u. Kolejne lata to już Brand Marketing na markach takich jak Persil, Somat, a potem świat słodyczy. W Mondelez była odpowiedzialna za marki Halls, Oreo i Delicje....
Olaf Krynicki

Olaf Krynicki

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w dziale Corporate Affairs w firmie Samsung. Od początku kariery jest związany z branżą nowych technologii. W Ramach Stowarzyszenia Rada Reklamy, w którym jest członkiem Komisji Etyki Reklamy, współtworzył definicję...
Łukasz Kruszewski

Łukasz Kruszewski

Strateg marki. Ukończył studia z Zarządzania Przestrzennego oraz studia Filozoficzne na UWM w Olsztynie. Pośrednik w obrocie nieruchomościami (nr lic. 16072). Ekspert rynku nieruchomości. Od ponad 15 lat związany ze sprzedażą i marketingiem. Bloger, autor książek z...
Lech C. Król

Lech C. Król

Ekspert, związany z reklamą od początku lat 90. Pracował jako autor reklam w Radio Zet, a następnie w sieciowych agencjach reklamowych, jak: DMB&B Warszawa, McCANN-Erickson, Leo Burnett Warszawa i EURO RSCG Warsaw. W 2006 r. założył własną agencję reklamową...