Paweł Małecki

Paweł Małecki

Absolwent wydziału Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych na SGH. Od początku kariery zawodowej związany z motoryzacyjnym rynkiem części zamiennych (aftermarket), na początku jako redaktor portalu MotoFocus, później jako specjalista do...
Karolina Małaczek

Karolina Małaczek

Dyrektor marketingu z ponad 15 letnim, międzynarodowym doświadczeniem (UE, CEE, MENA), w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej, zarządzaniu projektami transformacyjnymi w obszarze e-commerce, digital i optymalizacyjnymi (budżety: >15 mln PLN), zespoły:...
Bogdan Maksymiec

Bogdan Maksymiec

Marketingowiec z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w całościowym zarządzaniu marketingiem firm fmcg oraz handlu detalicznego. Pracował w firmach takich jak Wedel, Nestle, PepsiAmericas, Super-Pharm, Tchibo – zarówno w Polsce, jak i za granicą. Od pięciu lat...
Włodzimierz Majer

Włodzimierz Majer

Specjalista z zakresu zarządzania i marketingu. Zarządzał marketingiem i sprzedażą w zagranicznych i polskich firmach. Współtworzył i wdrażał strategie rozwoju dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. Brał udział w projektach tworzenia i realizacji strategii...
Artur Maciorowski

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl). Redaktor Prowadzący branżowego magazynu Online Marketing Polska. Autor książek: „E-marketing w Praktyce....