Pracuje w branży kosmetycznej od 19 lat, od prawie 10 lat na stanowiskach kierowniczych. Jest ekspertem w R&D, NPD, produkcji oraz dystrybucji kosmetyków na rynkach UE. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Od kilku lat...
Jest doświadczonym marketerem czerpiącym inspirację z różnych branż i marek – motoryzacja, technologie, telekomunikacja, napoje alkoholowe. Entuzjastka rynku internetowego. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych SGH. Jej...
Doświadczony moderator design thinking, praktyk w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Współzałożyciel społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z...
Absolwentka The Polish Open University/ Oxford Brookes University, gdzie jako jedna z nielicznych osób 14 lat temu obroniła pracę MBA z zakresu neuromarketingu dowodząc, że emocje i podświadomość są kluczowymi czynnikami komunikacji marketingowo-sprzedażowej. Od 15...
Praktyk marketingu od 1999 roku. Prowadził ponad 30 marek w ponad 20 kategoriach w firmach takich jak Unilever, Kraft Foods i Mondelez. Obecnie pełni rolę Regionalnego Dyrektora Marketingu w Reckitt zarządzając działalnością marketingową firmy na rynkach Polski oraz...