questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane
Customer journey – jak podążać za klientem? [elementarz marketera #16]
Czas na kolejny wiedzowy materiał na blogu questusa. Tym razem wybieramy się w prawdziwą podróż z kimś, kto ma szczególne znaczenie dla każdego obszaru działalności firmy – jej klientem. W ramach wpisu o customer journey, czyli ścieżce lub podróży zakupowej klienta...
Najnowsze
Współpraca międzykulturowa, analiza ruchu i sławne niszowe marki [przegląd blogosfery #65]
Czas na kolejny zestaw najciekawszych marketingowych treści z ostatnich tygodni! Tym razem mamy dla Was nieco materiałów m.in. o customer experience, outbound marketingu, roli kultury organizacyjnej czy też analityce digitalowej. Inspirującej lektury! The 6...
Jak zniszczyć markę? Krótki poradnik
Łaska klienta na pstrym koniu jeździ – pod wpływem rozmaitych kryzysów wizerunkowych lata pracy nad kapitałem marki potrafią obrócić się w niwecz w mgnieniu oka. Należy jednak przyznać, że nawet największe światowe brandy potrafią wydatnie przyczynić się do strat...
Po co PR-owcowi kompetencje marketingowe? Wywiad z Olafem Krynickim, Dyrektorem Komunikacji Samsung Electronics Polska
Na ile współczesny PR-owiec jest specjalistą od komunikacji, a na ile sprawnym marketerem? Czego oba działy mogą nauczyć się od siebie nawzajem? Wreszcie, jakie kompetencje są absolutnie niezbędne w pracy specjalistów z każdego z tych obszarów. Rozpoczynając od...
Inspirujący kalendarz contentu, chińskie innowacje i cyberbezpieczeństwo treści [przegląd blogosfery marketingowej #64]
Czas na kolejny przegląd marketingowych i biznesowych treści z internetowych serwisów! Tym razem mamy dla Was artykuły m.in. z bloga Hotjar i Vidyard, sprawnego.marketingu oraz serwisu Brandingmag. Inspirującej lektury! Understand your customers with user...
Błędy poznawcze, które popełniają CMO
Od CEO i CMO oczekuje się, że będą działali racjonalnie. Ale szef też człowiek – czasem się myli. I nie chodzi tu o chybione decyzje biznesowe, ale o błędy poznawcze. Popełniamy je wszyscy – dokonując pewnych wyborów automatycznie, często nieświadomie i w oparciu o...
Lejek sprzedażowy a lejek marketingowy – czym są i czym się różnią?
Pandemiczna przeprowadzka większości firm do świata online sprawiła, że w biznesie częściej niż zwykle pojawia się słowo „lejek”. W ogłoszeniach o pracę w oczekiwaniach widnieje fraza: „dobrze wiesz, czym jest lejek marketingowy”. Zespół handlowy walczy o skuteczny...

Posłuchaj questus podcast

Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu
