questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Najnowsze
Co to jest marketing sensoryczny i jak rozbudzić zmysły klienta?
Czas na kolejny wiedzowy materiał na questus BLOG. Dziś opowiemy Wam nieco o marketingu sensorycznym i pokażemy, w jaki sposób można rozbudzić zmysły klienta. Z wpisu dowiecie się czym jest marketing sensoryczny, jakie są jego cele, jak wpływa na nasze zmysły i...
Ile warte jest polubienie na Facebooku?
Choć Facebook od dłuższego czasu planuje schowanie i usunięcie wskaźnika „polubień profilu”, na wielu fanpage’ach wciąż jest widoczny – spędzając sen z powiek marketerom. Na ile bowiem ma on faktyczne znaczenie i wpływa na coś więcej niż treść powerpointa z kwartalnym...
[Raport] Jak eksperci marketingu konsumują treści branżowe?
Ubiegły rok był pod wieloma względami wyjątkowy – zmieniły się nasze przyzwyczajenia, tryb pracy, a pośród nich także sposoby, w jakie poszukujemy wiedzy. Czy wideo nadal zwycięża nad audio, a krótsze formy czytają się chętniej? Funktional sprawdził to, zadając...
Wywiady poznawcze, długość webinarów i marketing międzypokoleniowy [przegląd blogosfery marketingowej #60]
Witamy Was na łamach okrągłego, sześćdziesiątego przeglądu marketingowej blogosfery! W tej szczególnej odsłonie cyklu wybraliśmy dla Was 7 artykułów, m.in. z Marketingu przy Kawie, Convince & Convert, Vidyard czy Businesses Grow. Inspirującej lektury! ...
Czego nie powinniśmy oczekiwać od klienta? Wywiad z dr Julią Kołodko-Langer [questus marketing podcast]
Na ile klienci są racjonalni i świadomi podejmowanych przez siebie decyzji? Jak pokazują badania, zaledwie 5% naszych zakupów jest faktycznie przemyślanych. Czy - jako marketerzy - nie oczekujemy od klientów nieco za dużo? Odpowiedzi na to pytanie...
Dlaczego wolimy pracować z kompetentnymi draniami?
Jak pokazują najnowsze badania, kiedy w grę wchodzą pieniądze, przykładamy mniejszą wagę do relacji towarzyskich w pracy. Innymi słowy, lepszy zimny drań niż ktoś miły, ale nieznający się na rzeczy. Dlaczego więc przedkładamy kompetencje nad towarzyskość? ...
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu