questus Blog
Rewolucje, wydarzenia i ludzie, którzy zmieniają świat marketingu i biznesu
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Najnowsze
Lejek sprzedażowy a lejek marketingowy – czym są i czym się różnią?
Pandemiczna przeprowadzka większości firm do świata online sprawiła, że w biznesie częściej niż zwykle pojawia się słowo „lejek”. W ogłoszeniach o pracę w oczekiwaniach widnieje fraza: „dobrze wiesz, czym jest lejek marketingowy”. Zespół handlowy walczy o skuteczny...
Personalizacja – marketingowa utopia czy hipokryzja? [questus marketing podcast]
Czy personalizacja zawsze ma sens? Czy marketerzy umieją to robić, a może tylko nieudolnie próbują? A może to jedynie przejaw naszej hipokryzji? W kolejnym odcinku questus marketing podcast o tym jak budować (i jak nie budować) relacji z klientami, rozmawiają:...
Czas na erę demarketingu!
Philipa Kotlera możemy niewątpliwie postrzegać za człowieka, który zjadł co najmniej kilka zębów na marketingu. Gdy z jego ust padają zatem wezwania do stosowania „demarketingu” w miejsce klasycznego zwiększania popytu na produkty, warto się nad nimi pochylić. ...
Optyczne iluzje w marketingu, mity o Facebooku i insighty [przegląd blogosfery marketingowej #63]
Czas na kolejny, już 63. odcinek przeglądu marketingowej blogosfery. W tym tygodniu wyselekcjonowaliśmy dla Was treści m.in. z ClickZ, Brandingmag czy bloga Jeffa Bullasa, a tematyka artykułów krąży od technologii w marketingu przez aspekty strategiczne, aż po… iluzje...
Marketing w czasach postprawdy, infodemii i fake newsów. Wywiad z Julią Izmałkową [questus marketing podcast]
Czy prawda jest tylko jedna? Czym różni się prawda od faktów? I dlaczego odkrywanie „naszej prawdy” jest takie ważne w marketingu? – na te pytania odpowiada Julia Izmałkowa, wybitna psycholożka, badaczka, założycielka i CEO Izmałkowa Consulting. Kłamstwa w marketingu...
Komunikacja międzykulturowa w „nowej normalności”. Wywiad z Igą Machalewską [questus marketing podcast]
Przeniesienie działań online umożliwiło wielu firmom wejście na zagraniczne rynki, a tym samym współpracę z nowymi klientami i partnerami. Jak komunikować się i budować zaufanie w relacjach międzykulturowych? - o tym mówi Iga Machalewska, psycholożka i trenerka....
Posłuchaj questus podcast
Wpadnij na nasz kanał Youtube
Newsletter
Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
newslettera.
Najbliższa edycja już w marcu