Michał Dziekoński: niedługo jazda samochodem będzie tylko niszowym hobby

Po raz kolejny zwracamy się do zaprzyjaźnionych CIMków z pytaniami o ich inspiracje, obawy i nadzieje na przyszłość. Dziś naszym rozmówcą jest Michał Dziekoński, trener na bloku Mastering Metrics programu Diploma in Professional Marketing, twórca planów i strategii marketingowych, pasjonat metod grywalizacji. Michał opowiedział nam m. in. o tym, jak rewolucyjna jest kompleksowa analityka webowa oraz wyjaśnił, dlaczego za kilkanaście lat jazda samochodem będzie tylko weekendowym hobby. 

Michał Dziekoński - inspiracja książkowa

 

Znakomite połączenie dobrze zbadanych już narzędzi i metod marketingowych z nowymi trendami, polecam zarówno marketerom z doświadczeniem wdrażającym się w nowe media, jak i osobom rozpoczynającym przygodę z marketingiem – dla zrozumienia powiązania metod w jeden system.

 

Kto wpłynął na życie zawodowe Michała Dziekońskiego

 

Miałem ogromny zaszczyt uczestniczyć w jednej z ostatnich grup magistrantów Profesora. Analityka i podejście do marketingu Teodora Kramera i jego uczniów oraz współpracowników ukształtowało mnie w zasadzie na całe życie; podczas studiów realizowanych było ponad 30 przedmiotów stricte marketingowych, co nie jest spotykane w innych uczelniach.

 

Michał Dziekoński o technologiach - e-learning

 

Jestem wielkim miłośnikiem inteligentnego wykorzystania e-learningu; w Polsce najczęściej ogranicza się on do systemów nieintuicyjnych, uciążliwych dla prowadzących, ale również niechętnie przyjmowanych przez uczestników procesów uczenia się.

 

Michał Dziekoński o nauce - kompleksowa analityka webowa

 

Bardzo szybki dostęp do szeregu informacji, możliwość błyskawicznego śledzenia efektów kampanii, marketing 24/7 – sprawia to, że w wielu branżach w szybkim czasie można realizować i rozliczać kampanie.

 

Michał Dziekoński o ciekawostkach branżowych - Fake News

 

Ktoś, kto interesuje się sportem, w najpopularniejszych serwisach i portalach napotyka co chwilę (co kilka dni, co tydzień) na informacje o jednym z polskich piłkarzy grających (dość słabo) za granicą. Są to informacje kompletnie nieistotne, a pojawiające się w czołówkach wiadomości – prawdopodobnie chodzi o zwiększenie wartości medialnej tej osoby. Jakby to powiedział były prezydent Brazylii, Luis Inacio Lula da Silva „Są ludzie, którzy budzą się o 2 w nocy i piszą <<nie mogę spać>>. A co nas to obchodzi?”.

 

Michał Dziekoński o innowacjach - autonomiczne samochody

 

Jeszcze na początku XX wieku większość ludzi potrafiła jeździć konno, obecnie jest to dość niszowe hobby i sport. Za 10-15 lat tym samym stanie się prowadzenie samochodu, samodzielne kierowanie pojazdami mechanicznymi dostępne będzie tylko na specjalnych torach i na terenach wydzielonych z codziennego ruchu. Wielkie zmiany czekają zawodowych kierowców czy też koncerny paliwowe – dziś nawet nie jesteśmy w stanie przewidzieć jak elektryczne i autonomiczne samochody zmienią świat.

Michał Dziekoński - wywiad z twórcą planów i strategii marketingowych

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
 newslettera.

 

Autor: Redakcja

Pasjonaci marketingu i biznesu, którzy dokładają wszelkich starań, aby dostarczać wiedzę w jak najbardziej przystępnej i czasooszczędnej formie. W skład zespołu pracującego nad artykułami wchodzą m. in. dr hab. Robert Kozielski i Donata Wilczewska.
Ostatnie wpisy
Rok 2025 – krótka historia jutra: Sztuczna Inteligencja (AI)

Rok 2025 – krótka historia jutra: Sztuczna Inteligencja (AI)

Rok 2025 – krótka historia jutra: Sztuczna Inteligencja (AI) Rewolucja zaczyna się wcześniej, niż myślisz. Zmiany często zaczynają się dużo wcześniej, zanim stają się zauważalne (Eccles, 1991). Jak jednak rozpoznać sygnały zmiany, gdy tempo ich przyśpieszenia jest tak...

czytaj dalej