Brand ambassadors, badania transakcyjne i pomysły na popupy [przegląd blogosfery marketingowej #29] - questus

Brand ambassadors, badania transakcyjne i pomysły na popupy [przegląd blogosfery marketingowej #29]

Brand ambassadors, badania transakcyjne i pomysły na popupy

Po krótkiej przerwie na XXIV edycję Warsztatów Strategicznych questus academy wracamy z kolejnym przeglądem marketingowej i biznesowej blogosfery. W tym tygodniu przygotowaliśmy dla Was treści m. in. z Businesses Grow, NapoleonCat, Business2Community czy Marketer+. Inspirującej lektury!

 

Disrupting influencer marketing: Why influencers should NOT be brand ambassadors

Valgeir Magnússon,
Businesses Grow

Zakłócanie marketingu influencerów: dlaczego influencer NIE powinien być ambasadorem markiValgeir Magnússon przekonuje na łamach Businesses Grow, że era „tradycyjnego” influencer marketingu dobiega końca. W dobie kupowania followersów i spadającego zaufania do internetowych celebrytów warto zwrócić się ku mikroinfluencerom, którzy prezentują znacznie większą autentyczność. Autor radzi również markom, aby tworzyły content, który sam w sobie przyciągnie influencerów i sprawi, że to co zrobią z dostarczona treścią będzie kreatywne, autentyczne, a przez to zyskowne dla samego brandu.

 

What is a Support Ticket and Why We Don’t Use That Term

Justin Seymour,
HelpScout

Co to jest Support Ticket i dlaczego nie używamy tego terminu

„Bilet pomocy technicznej” to termin opisujący interakcje między klientami a zespołami wsparcia. Gdy klienci mają problemy, otwierają bilety, a przedstawiciele serwisu komunikują się z nimi, odpowiadając na zgłoszenia do pomocy technicznej. W Help Scout zamiast terminu „bilety wsparcia” używa się pojęcia „rozmowy”. Chcą bowiem podkreślić różnicę w odczuciu między robotami a interakcjami międzyludzkimi.

 

Butterball: A Study in Customer Service, Experience, and Success

Paul Selby,
Business2Community

Butterball: Studium obsługi klienta, doświadczenia i sukcesu

Integralnym elementem większości amerykańskich, świątecznych posiłków jest indyk. Podczas przygotowywania potrawy możliwych jest jednak wiele błędów. Dobra wiadomość jest taka, że jeden z głównych graczy w branży indyków, Butterball oferuje pomoc na więcej niż jeden sposób. Ich unikalne podejście zaczęło się od wydłużenia godzin obsługi klienta przez specjalistów. Inne pomysły na Customer Experience w „branży indyczej” znajdziecie w artykule.

 

Here’s Why Your Business Should Go Omnichannel

Jodie Manners,
NapoleonCat

Przejście na kanał omnichannel

Strategia omnichannel to interakcja z wykorzystaniem różnorodnych, zintegrowanych ze sobą kanałów sprzedaży. Chodzi o zapewnienie spójnego, rozpoznawalnego i dobrze zdefiniowanego wizerunku marki i doświadczenia klienta, niezależnie od metody lub platformy, którą firma stosuje do sprzedaży swoich produktów lub usług. Jak przejść na omnichannel, jak rozwijać strategię omnichannel i skąd będziemy wiedzieć, czy jest ona odpowiednia dla naszej firmy, przeczytacie w artykule Jodie Manners.

 

6 pytań kontrolnych, gdy wybierasz gadżety reklamowe

Łukasz Murawski,
Marketer+

6 pytań kontrolnych, gdy wybierasz gadżety reklamowe

Sposobów na promowanie swojego biznesu jest wiele. Ciekawym pomysłem jest na przykład przygotowywanie gadżetów reklamowych, które w bardziej kreatywny sposób mogą ukazać wartości naszej marki.

Kluczem do sukcesu jest jednak dobranie gadżetów w taki sposób, żeby pozytywnie wyróżniały się na tle wielu dostępnych produktów. Jednocześnie muszą one wnosić pewną założoną wartość oraz wywoływać skojarzenia z naszą marką. W tym artykule przeczytacie o tym jak dobierać takie gadżety oraz na jakie rzeczy w szczególności zwrócić uwagę.

 

9 Creative Popup Ideas to Make More Money for Your Ecommerce Store

Zara Burke,
Unbounce

Pomysły na kreatywne wyskakujące okienka, aby zarabiać więcej w sklepie e-commerce

Popup zazwyczaj kojarzy się z nachalną reklamą. Unbounce przekonuje jednak, że wyskakujące okienka mogą przyjmować bardziej kreatywne, użyteczne formy, bardziej przyjazne dla naszych odbiorców.

W artykule podano dziewięć kreatywnych zastosowań dla popupów. Są wśród nich rekomendacje powiązanych produktów, pokazanie atrakcyjnych ofert aktualnie dostępnych w naszym sklepie, czy zachęcenie do zapisanie się do newslettera.

 

Badania transakcyjne, czyli jak słuchać głosu klienta

Piotr Sadowski,
Freshmail

Badania transakcyjne, czyli jak słuchać głosu klienta

 

Coraz więcej firm ma świadomość tego, że klientów trzeba pytać o zdanie. Jednak mało która wie nie tylko, co robić z feedbackiem otrzymanym od klientów, ale także w jaki sposób, kiedy i kogo pytać. Jakie są właściwe pytania, właściwy czas, by rozpocząć badania transakcyjne? Opowiada Piotr Sadowski.

 

Talking physics and business, Asian leadership and better living – with entrepreneur Zhang Ruimin

Peter Fisk,
The Genius Works

Rozmowa o fizyce i biznesie, azjatyckie przywództwo i lepsze życie

Zhang Ruimin jest prezesem i dyrektorem generalnym Haier, wiodącego na świecie biznesu AGD. Zrewolucjonizował świat lodówek, pralek, klimatyzacji i wielu innych urządzeń gospodarstwa domowego – nie tylko w Chinach, ale coraz częściej jako marka globalna. Zhang stał się światowej sławy przedsiębiorcą, tworząc unikalny, innowacyjny, ewoluujący model biznesowy, który łączy filozofie zarządzania na wschodzie i zachodzie.

Innowacyjna filozofia zarządzania Zhanga łączy esencję tradycyjnej chińskiej kultury z nowoczesnymi koncepcjami zachodniego biznesu. Niegdyś wielbiciel podejścia „sześć sigma”, Zhang opracował własną ideologię zarządzania: rendanheyi.

 

Posłuchaj questus podcast

 Wpadnij na nasz kanał Youtube

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
Dołącz do naszego
 newslettera.

 

Autor: Redakcja
Pasjonaci marketingu i biznesu, którzy dokładają wszelkich starań, aby dostarczać wiedzę w jak najbardziej przystępnej i czasooszczędnej formie. W skład zespołu pracującego nad artykułami wchodzą m. in. dr hab. Robert Kozielski i Donata Wilczewska.
Ostatnie wpisy