Cytat Dnia
Kwestionować znaczy myśleć

Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne [Przegląd blogosfery marketingowej #5]

Marketingowi i biznesowi blogerzy ani myślą zwalniać tempa. W ostatnich dniach na najpopularniejszych blogach i serwisach znów pojawiło się mnóstwo wartościowych treści, które zobowiązały nas do ostrej selekcji i wyłonienia dla Was najciekawszych materiałów. Dziś mamy dla Was coś m. in. od Jacka Kłosińskiego, Gary’ego Vaynerchucka czy Jeffa Bullasa, sprawdźcie!

 

Jak znaleźć nowych klientów kiedy nie masz budżetu ani doświadczenia

Jacek Kłosiński,
Klosinski.net

Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne

Jeśli startujesz z własnym biznesem i zastanawiasz się, jak zdobyć pierwszych klientów, wiedz, że nie potrzebujesz na to wielkiego budżetu. Jacek Kłosiński przedstawia siedem sposobów na ich pozyskanie, takie jak wykreowanie marki osobistej, networking czy próbki umiejętności. Prawdopodobnie nie będzie to łatwa droga, ale warta podjęcia.

 

Content Marketers: Spend More Time Documenting and Less Creating

Kyle Alexander,
iContact

Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne

Content marketing to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, jednak z każdym rokiem ilość treści coraz bardziej „przytłacza” odbiorców. Jak więc wyłonić się z contentowego tłumu? Kyle Alexander wyjaśnia, dlaczego treści oparte na dokumentowaniu, a nie kreowaniu mogą nam pomóc w zwiększeniu brand awareness i budowania relacji z klientami.

 

Czy Big Data w marketingu to konieczność?

Redakcja,
Interaktywnie.com

Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne

Według prognoz, do 2020 roku każdy użytkownik Internetu będzie produkował 1,7 MB danych na sekundę. W obliczu takiej ilości informacji, coraz więcej firm inwestuje w Big Data, które dają możliwość zbierania danych w 3 kategoriach: demografia, zainteresowania i zachowania. Zgromadzenie informacji o kliencie, pozwala z kolei dobrać odpowiedni kanał komunikacji do klienta i efektywnie do niego dotrzeć. Kluczowym jednak problemem wynikającym z mody na implementowanie Big Data jest fakt, że firmy często nie wiedzą, co ze zgromadzonymi danymi zrobić…

 

How To Stop Caring What Others Think

Gary Vaynerchuk,
Gary Vaynerchuk Blog

Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne

Artykuł porusza banalnie brzmiący temat, który po głębszej analizie, okazuje się być utrapieniem każdego z nas. Gary Vaynerchuk odpowiada na pytanie co zrobić, aby przestać przejmować się zdaniem innych, pokazując jednocześnie, jak trudno będzie nam funkcjonować słuchając tylko… siebie.

 

Jak nauczyć się myślenia strategicznego?

Michał Kanarkiewicz,
Brief

Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne

Michał Kanarkiewicz wyjaśnia na łamach Brief, czym jest sztuka strategicznego myślenia. Warto bowiem zauważyć, że jest to umiejętność, która może przydać się na wielu frontach. Autor stara się zatem pokazać, jak taką umiejętność posiąść.

 

Learn Digital Marketing Online: A Complete Guide to Boost Your Career

Jake Andreson,
jeffbullas.com

Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne

Digital Marketing to obecnie bardzo prężnie rozwijająca się dziedzina. Nic więc dziwnego, że w owej branży brakuje specjalistów. Jake Anderson wypunktowuje więc, jak nabyć wiedzę, na pierwszym miejscu stawiając profesjonalne szkolenia, a dalej ekspertów oraz czytanie profesjonalnych blogów.

 

Pierwsze wrażenie w biznesie – jak je zrobić?

Ewa Kasprzak,
Ty i biznes

Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne

Czym jest pierwsze wrażenie w biznesie i jaką spełnia rolę? O tym przeczytamy w artykule autorstwa Ewy Kasprzak. Dowiemy się także czym są efekty: anielski i szatański oraz jak istotna jest komunikacja niewerbalna, kontakt wzrokowy czy mimika twarzy w pierwszych kontaktach z ludźmi.

 

Earn Your Place in the Inbox

Chris Brogan,
chrisbrogan.com

Big Data w marketingu, znikające maile i myślenie strategiczne

Jednym z głównych problemów email marketingu jest usuwanie przez klientów wiadomości przed ich otwarciem. Chris Brogan radzi, co zrobić, aby zmniejszyć ten współczynnik – wskazuje na konieczność wystąpienia czynnika ludzkiego, chwytliwego tytułu czy call to action. Warto również dać czytelnikowi informacje, które wzbogacają jego wiedzę.

Przeczytaj również: