Zespół
O nas
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Robert Kozielski – Marketers’ Companion & Customer Advocate
CEO, chairman
Donata Wilczewska – Creative Sage
Business Development Manager; CIM, business insights, learning solutions
Moją dewizą jest: nic nie jest zrobione tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej. Wierzę w perfekcjonizm jako nieustający proces, który pozwala doskonalić umiejętności i odkrywać nowe predyspozycje.
Skończyłam studia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna (specjalizacja: PR i branding) na Uniwersytecie Łódzkim. Studiowałam również filmoznawstwo (UŁ) oraz montaż filmowy (Akademia MultiArt). Posiadam certyfikat Award in Marketing (CIM, level 4) oraz tytuł Certified Project Management Associate (IPMA, level D).
W questusie zajmuję się przede wszystkim jednostką business insights, która skupia się na współpracy z firmami w zakresie projektów szkoleniowo-rozwojowych oraz doradczych. W ramach zarządzania szkoleniami zamkniętymi do moich zadań należą m.in.: projektowanie spersonalizowanych programów, komunikacja, relationship management, ocena satysfakcji i pomiar efektywności szkoleń. Zajmuję się również programem CIM na poziomie średnio zaawansowanym – Applied Marketing. Okazjonalnie wspieram też obszar contentu, pisząc artykuły na bloga czy scenariusze na kanał Youtube.
Ciężko jest mi się zatrzymać na jednej pasji i ciągle za czymś gonię. Obecnie obszarem marketingu, który szczególnie chętnie eksploruję, jest customer experience. W wolnych chwilach natomiast chętnie zaznajamiam się z dziełami filmowymi bądź sięgam po gitarę.
Zbigniew Michalski – Charming Caregiver
Pod moje skrzydła trafiają wszyscy, którzy decydują się na przejście procesu egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing. Zajmuję się również Exam Preparation Project (EPP), czyli programem przygotowania do egzaminu, w którym moim głównym zadaniem jest pomoc uczestnikom w procesie egzaminacyjnym od strony formalno-organizacyjnej.
Jestem fanem mediów społecznościowych i nowych technologii, które staram się wykorzystywać we wszystkich obszarach działań questusa. Pilnuję, by każdy nowy projekt znalazł swoje przełożenie w świecie zero jedynkowym.
Moje motto: Dzień bez roweru to dzień stracony. Przemierzam ten świat na dwóch kółkach. A gdy z nich schodzę, wygodnie siadam w fotelu, żeby zmącić umysł dobrym spektaklem teatralnym lub seansem filmowym.
Anna Kowalczyk – Empathetic Custodian
Project Manager; CIM, content
Jestem absolwentką geografii turyzmu, co pozwoliło mi na odkrywanie świata a zamiłowanie do estetyki i kreatywności skłoniło mnie do dalszego kształcenia. Po kilku latach hobbystycznie ukończyłam studia podyplomowe z architektury wnętrz, zaś ciekawość świata biznesu i reklamy zaprowadziła mnie na studia z marketingu internetowego na Szkole Głównej Handlowej, gdzie zdobyłam wiedzę na temat strategii cyfrowych.
Staram się łączyć te wszystkie 3 pasje. Podróżowanie jest moim sposobem na czerpanie inspiracji. Hobbystycznie projektuje wnętrza a marketing stał się moją kolejną pasją, którą rozwijam z zapałem i zaangażowaniem. Regularnie uczestniczę w różnych szkoleniach i warsztatach, ciągle pogłębiając swoją wiedzę i śledząc najnowsze trendy w branży. Nigdy się nie nudzę, lubię się uczyć nowych rzeczy, często poszukuje nowych wyzwań.
Jestem osobą, która nie zna pojęcia „rutyna”. Moje życie to ciągłe odkrywanie, tworzenie i doskonalenie siebie.
W questus zajmuję się contentem. Spotkacie mnie również podczas rekrutacji na Program zaawansowany CIM oraz w trakcie zajęć. Odpowiadam za kwestie formalno-organizacyjne, dbając o to, by doświadczenie każdego z Uczestników było jak najbardziej przyjemne i bezproblemowe.
Karalina Kakashynskaya – Data Storyteller
Creative Solutions & Data Specialist; CIMO, YouTube
Do każdego zadania podchodzę z sercem, a proces pracy jest dla mnie równie ważny jak rezultat. Wierzę, że dane są potężnym źródłem cennych insightów – i właśnie to motywuje mnie do ciągłego doskonalenia umiejętności analitycznych. Jako absolwentka Analityki Biznesu na Uniwersytecie Łódzkim nie potrafię patrzeć na problem wąsko, a do pracy podchodzę z jasno określonym celem.
W questus zajmuję się badaniami CIMO, YouTube oraz tworzeniem materiałów graficznych. Wspieram również zespół w ramach szkoleń zamkniętych oraz programu podstawowego CIM.
W wolnym czasie, gdy nie wyruszam na rowerze w podróż lub nie towarzyszę pieskom podczas ich spacerów w schronisku, oglądam mecze tenisowe albo pochłaniam nowe narzędzia do analizy i wizualizacji danych.