Wydarzenia
Społeczność questus Academy
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Wiedza, społeczność, dobre praktyki
Warsztaty Strategiczne questus academy to trzydniowe spotkania wyjazdowe, organizowane raz w roku. Warsztaty, prelekcje i panele dyskusyjne poświęcone są aktualnym trendom i innowacyjnym rozwiązaniom w biznesie, marketingu i zarządzaniu.
Poruszane problemy pokazujemy z różnych perspektyw, a do grona prelegentów zapraszamy wybitnych ludzi biznesu, jak również osoby z pozoru zajmujące się czymś innym – socjologów, psychologów, filozofów.
Udział w tym wydarzeniu to nie tylko okazja do rozwoju i inspiracji. To spotkanie wyjątkowej społeczności, profesjonalnych marketerów pełnych pasji i entuzjazmu. W Warsztatach biorą udział menedżerowie z największych firm w kraju oraz absolwenci prestiżowych programów szkoleniowych The Chartered Institute of Marketing.
Wśród prelegentów znaleźli się, między innymi: prof. Gordon Brown, prof. Grzegorz Kołodko, prof. Dariusz Doliński, prof. Jerzy Bralczyk, prof. Dariusz Jemielniak, dr Bogusław Grabowski, dr Paweł Wójcik, Julia Izmałkowa, Julia Kołodko, Natalia Hatalska, Sławomir Lachowski.
Ostatnia edycja Warsztatów Strategicznych (02-04 marca 2023)
Marketing – anatomia prawdy i kłamstwa. Astroturfing, fraudy, fakenomia w marketingu – obrona i przeciwdziałanie
W trakcie Warsztatów Strategicznych skupiliśmy się na odkrywaniu i opisie nieuczciwych praktyk, metod i narzędzi w marketingu w celu identyfikacji sposobów obrony i przeciwdziałania.
W szczególności znajdując odpowiedzi na pytania:
- Jak realizować marketing, który jest efektywny i uczciwy?
- Jak współczesne uwarunkowania biznesowe, społeczne, prawne determinują przyszłość marketingu?
- Czy możliwa jest obrona przed fraudami i oszustwami w marketingu?
- Jak wykorzystać manipulację, astroturfing, infodemię dla realizacji dobrych celów w biznesie i zarządzaniu?
Warto zainwestować swój czas i pieniądze, aby zdobyć Certyfikat The Chartered Institute of Marketing, który jest w pełni rozpoznawalnym w branży potwierdzeniem najwyższego poziomu umiejętności w zakresie marketingu.
Sylwia Ludwin, Country Manager, Glenmark Pharmaceuticals
Ostatnie – XXV Warsztaty Strategiczne
Dyskutowaliśmy nad takimi zagadnieniami jak: astroturfing, fakenomia, fake newsy, fraudy, a naszymi gośćmi byli: prof. Dariusz Doliński, prof. Adam Bodnar, dr Klaudia Rosińska, dr Jacek Pogorzelski, Lech C. Król, Dobromir Cias, Tomasz Jakubowski, Michał Moneta, Kamil Sokołowski.
Edycja Warsztatów Strategicznych #questusacademy była skoncentrowana wokół tandemu „człowieka” i „technologii” – w kontekście projektowania doświadczeń, produktów czy stron WWW. Prelegentami byli m. in. dr Maciej Konopka, Jowita Michalska, Lech Kaniuk czy Magdalena Kotlarczyk.
Nasze spotkanie w 2018 roku upłynęło pod znakiem badania relacji między nowoczesnymi technologiami a marketingiem, komunikacją i kontaktami międzyludzkimi. W roli prelegentów gościliśmy m.in. prof. Grzegorza Kołodko, prof. Dariusza Jemielniaka, Krzysztofa Sobieszka czy Kamila Sokołowskiego.
XXII Warsztaty Strategiczne
Tematem przewodnim spotkania była sztuczna inteligencja oraz jej wpływ zarówno na świat biznesu, jak i nasze codzienne życie. Problem ten podjęli prelegenci, wśród których znaleźli się m. in. Lech C. Król, dr Jacek Sobek, dr Maciej Czeremski, Michał Wolniak, dr Jacek Pogorzelski, Jarosław Spychała, Michał Dziekoński, Artur Maciorowski oraz Tadeusz Żórawsk
XXI Warsztaty Strategiczne
Ekonomia Behawioralna w Epoce Digital – Heurystyki, framing, anomalia i paradoksy w czasach social, mobile, VR, AI . . . To wszystko wśród profesjonalistów świata biznesu i absolwentów programu Diploma in Professional Marketing realizowanego na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.
XX Warsztaty Strategiczne
Nowe możliwości nowej ekonomii – crowdsourcing, crowdfunding, open innovation Warsztaty Strategiczne to nie tylko miejsce merytorycznej dyskusji o przyszłości biznesu, ale też uroczystość zwieńczająca roczny program Diploma in Professional Marketing realizowany przez Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing.
Firmy, które nas wspierały:
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?
Napisz do nas: