Trenerzy i konsultanci
Projekty doradcze i szkoleniowe dla firm

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Poniżej prezentujemy sylwetki trenerów i ekspertów pracujących nad projektami szkoleniowo-rozwojowymi oraz doradczymi dla organizacji. Do naszych działań angażujemy także zewnętrznych specjalistów, którzy, dzięki swojemu świeżemu spojrzeniu, potrafią zaproponować innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania.

Prof. Robert Kozielski
Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Założyciel firmy questus, dyrektor Polsko-Amerykańskiego Studium Zarządzania UŁ, wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego. Chartered Marketer, stypendysta Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University), członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk.
Odbywał staże naukowe, prowadził wykłady i programy badawcze między innymi na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania), University of Kelanyia (Sri Lanka).
Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacją na świecie. Autor lub współautor takich książek jak: „Determinanty sukcesu organizacji”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Reklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw” i inne. Jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2012 roku.

Konsultant w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem.
Prowadził zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności.
Współpracownik ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji. Przez siedem lat był ekspertem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich. Były pracownik międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej jako brand i marketing manager. Zarządzał 10 markami i wprowadził na polski rynek 15 nowych produktów.
Autor książek „Marka na cztery sposoby”, „Praktyczny marketing miast i regionów”, „Kod skuteczności”, „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Pozycjonowanie produktu” oraz wielu artykułów.

Specjalizuje się w reklamie, brandingu, komunikacji marketingowej. Jest reklamiarzem. Od kilkudziesięciu lat z pasją sprzedaje produkty i usługi oraz buduje marki za pomocą reklam.
Przez 15 lat pracował w renomowanych, międzynarodowych agencjach reklamowych: DMB&B (G7), Euro RSCG (Havas), MacCann Erickson, Leo Burnett, realizując krajowe i międzynarodowe kampanie reklamowe na rzecz marek lokalnych i światowych. Posiada 20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i wykładów (m.in. Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, The Chartered Institute of Marketing).
Laureat wielu nagród branżowych (Golden Drum, Effie, Kreatura); jako pierwszy Polak otrzymał Srebrnego Lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych (m.in. Businessman Magazine, Impact, Press, Brief Magazine, Marketing w praktyce). Prywatnie interesuje się sztuczną inteligencją i programowaniem (najchętniej w C#).

Dyrektor zarządzający w Business Games Institute. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens (przez 13 lat do końca 2013 roku). Pracował jako interim manager w Opinionie, jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie.
Trener i twórca planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Zwolennik metod grywalizacji, zarówno w szkoleniach, jak i działaniach rynkowych. Stworzył kilkadziesiąt gier i symulacji marketingowych. Współautor książek: „Wskaźniki marketingowe”, „E-marketing” i „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy” oraz autor kilkudziesięciu artykułów i praktycznych metod oceny skuteczności działań marketingowych.
Ukończył studia MBA Oxford Brookes University, The Advanced Certificate in Marketing (CIM), marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i program Marketing Training w Orlando (USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych związanych z nowoczesnym marketingiem.

Tadeusz Żórawski
Lider biznesu i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, nowych technologii, nowej ekonomii, zaawansowanych badań konsumentów. Ma ponad 23 lata doświadczenia pracy w biznesie, w tym przez ponad 12 lat kierował domami mediowymi (Universal McCann, PHD Poland).
W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych. Aktywnie wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, pomiary atrybutów marki wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne.
Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu. Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej.
Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Marketing w Praktyce, Brief).

dr Bartłomiej Kurzyk
Specjalizuje się w nowych mediach, narzędziach oraz technikach komunikacji marketingowej (w tym komunikacji online, social mediach, content marketingu), a także w psychologii zachowań konsumentów. Wykładowca i szef Centrum Rozwoju Dydaktyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w nauczaniu, szkoleniach, coachingu, projektach badawczych oraz doradztwie.
Trener i konsultant biznesowy. Miał przyjemność wykładać w wielu miejscach zagranica, m. in. w Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Hiszpanii, Portugalii czy Bułgarii. Ma też doświadczenie w metodach dydaktycznych na odległość i e-learningu.

dr Michał Moneta
Absolwent programu Diploma in Professional Marketing oraz kursów m. in. w IE Business School, University of California oraz University of Geneva. Jest również certyfikowanym marketerem DIMAQ, absolwentem szkoleń narzędziowych Google – Ads oraz Analytics i aktualnym doktorantem w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego.
Specjalizuje się w digital marketingu, w szczególności w obszarze content managementu, analityki i social mediów. W trakcie swojej kariery zawodowej realizował projekty m.in. dla Propharmy, OLX, Veolii, ASTORa czy Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania. Jest także autorem artykułów publikowanych m.in. na łamach Nowego Marketingu, Agenta Nieruchomości czy questus BLOG.

Arkadiusz Wódkowski
Zawodowo zainteresowany trendami konsumenckimi, poszukiwaniem insightów, motywacją i satysfakcją konsumentów. Właściciel firmy doradczej ABM, która oceniana jest jako jedna z najlepszych w Polsce.
Autor skryptu „Marketing usług” opracowań „Mystery Shopping – badanie jakości usług”, „Budowanie relacji z konsumentami”.

dr Katarzyna Nizińska
Praktyk biznesu – trener biznesu i rozwoju osobistego, coach, mentor, menedżer. Ostatnie 20 lat pracowałam na stanowiskach kierowniczych, m. in. jako Dyrektor Human Resources oraz Dyrektor Rekrutacji i Rozwoju w Coca Cola HBC Polska (2004 – 2009) oraz Menedżer Szkoleń i Rozwoju w Novo Nordisk Pharma, region Europa Wschodnia (2010 – 2013), HR Menedżer w Fundacji DKMS (2014-2019) i ostatnio HR Menedżer w Esri Polska. Na tych stanowiskach odpowiadałam za wszystkie działania kadrowe i rozwojowe – od pozyskania Pracowników, przez zatrudnienie, administrowanie, kwestie prawne, motywowanie, zarządzanie wynikami, rozwój, planowanie sukcesji.

Kamil Sokołowski
Konsultant zarządzania i badań marketingowych oraz trener zarządzania, komunikacji i sprzedaży. Realizował projekty między innymi dla Play, Santander, PZU, Aviko, Mitsubishi Electric, Egis Pharmaceuticals, Tarczyński, Cellfast, Polpharma, Polfa, Anpharm, Mylan, Cersanit, Scania, Optibuy, Done!Delivieries, K&L Gates, DAKO, Habys, Sagitum, DKMS, GoodValley, Salamander, Yaval,
Otis, WnD, KrosnoGlass, Familijna, Kaercher, Bayer, Michelin, Lincoln Electric, Henkel, Kompania
Piwowarska, Petmex. Uczestnik szkół i kursów Consumer Intelligence School (PTBRiO), Szkoły Zarządzania Sprzedażą (McHayes&Steward Group), Coachwise Essentials (Coachwise), Inclusive Leadership: The Power of
Workplace Diversity (University of Colorado), Diversity and Inclusion in the Workplace (ESSEC Business School), Neurodiversity in the Workplace (do-it!), Inclusive Analytic Techniques (University of Toronto), Pokolenia Y i Z w badaniach (PTBRiO), Service Design (Hearts&Heads).
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?

Napisz do nas: