Trenerzy

Program zaawansowany CIM

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

TRENERZY

Prof. dr hab. Robert Kozielski

Strategy and Planning

Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Założyciel firmy questus, wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego.

Stypendysta Fundacji Fulbrighta, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk, Uzyskał prestiżowy tytuł Chartered Marketer. Członek Advisory Board Minot State University, USA.

Autor ponad 200 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej publikowanych w Polsce i na świecie, m. in. „Wskaźniki marketingowe”, „Biznes nowych możliwości”, „Internet ludzi”, „Rynkowy due diligence – pomiar odporności rynkowej organizacji”, „Mastering Market Analytics: Business Metrics – Practice and Application”, „Understanding the New Business Paradigm in Eastern Europe: Lessons on Building a Successful Small Business”.

Adam Polasz

AI Marketing

Doświadczony badacz ilościowy i jakościowy, strateg i trener, właściciel agencji Delikatesy Badawcze. Pracując po stronie klienta (Era, T-Mobile, Kompania Piwowarska), potem agencji strategicznej (One Eleven), w domu mediowym (Wavemaker) i w agencji badawczej (Difference) odpowiadał za badania dla największych polskich marek, i zrealizował setki (jeśli nie tysiące) projektów badawczych.
Ma kilkanaście lat praktyki jako trener (PTBRIO), wykładowca akademicki (Koźmiński, SGH, UW, WSB Merito) i prelegent (Kongres Badaczy Rynku/Insummit i inne). Współautor rozdziału o prezentacji i wizualizacji danych podręcznika PWN „Badania rynku”. Zdobywca nagrody 25-lecia Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w kategorii Najlepiej Oceniany Autor Szkoleń. Jego wystąpienie „AI na smyczy badacza” na INSUMMIT 2023 zostało ocenione jako 2. najlepsze na blisko 100 prelekcji.

dr Jacek Pogorzelski

Brand Proposition, Strategy and Planning

Konsultant w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Były wykładowca programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty. Prowadził zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis.
Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu.


Współpracownik ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji. Przez siedem lat był ekspertem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich. Aktualnie prowadzi projekty w zakresie rozwoju marek turystycznych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki. Były pracownik międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej jako brand i marketing manager. Zarządzał 10 markami i wprowadził na polski rynek 15 nowych produktów. Autor książek „Marka na cztery sposoby”, „Praktyczny marketing miast i regionów”, „Kod skuteczności”, „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Pozycjonowanie produktu” oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Współautor książki „Wskaźniki marketingowe”.

Magdalena Sułek-Domańska
Societal Impact

Doświadczenie zdobywała w pracy w działach marketingu i komunikacji m.in. w firmie doradczej PwC, UNDP, Danone i ENERIS (największej polskiej firmie ochrony środowiska) tworząc produkty łączące cele biznesowe, środowiskowe i społeczne. Jest liderką Rady ds. ESG – ciało doradczo-wykonawcze przy Zarządzie firmy, prowadzi Grupy Robocze (m.in. ds. Polityki klimatycznej, Kodeksu etyki, łańcucha dostaw, bioróżnorodność etc.) i jednocześnie szeroko promuje idee związane z odpowiedzialnością biznesu w środowisku branżowym.
Od lat zarządza także obszarem komunikacji korporacyjnej, lokalnej, wewnętrznej, kryzysowej, prowadzi konsultacje społeczne inwestycji oraz liczne programy zaangażowania społecznego i gospodarki obiegu zamkniętego. Tworzyła międzysektorowe inicjatywy tj. Koalicja 5 frakcji (5frakcji.pl), koalicja BHP, rozwiązania z obszaru innowacji społecznych. Laureatka wielu nagród w tym EFFIE, IPRA Golden World Award, Innowator ESG, Sustainable Award i Ludzie, którzy zmieniają biznes.

Artur Maciorowski

E-commerce, Content Strategy, SEO & Paid Search Management

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakre-sie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing Diploma in Professional Marketing i certyfikowanego kursu IBM Application framework for e-business w Zurichu.
Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu Online Marketing Polska. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”, „Marketing w erze technologii cyfrowych”, „Biblia e-biznesu 2”.

Szymon Lisowski

Social Media Management

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w social media marketingu i performance marketingu. Posiada przekrojowąwiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów. Absolwent ekonomii oraz marketingu i komunikacji rynkowej. Doświadczenie zdobywał pracując po stronie klienta oraz jako freelancer prowadząc kanały społecznościowe oraz kampanie reklamowe dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C, m.in. w branżach: travel, IT, edukacja, media i rozrywka oraz e-commerce. Jego zadaniem była także budowa i rozwój strategii marketingowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji.


Od 2013 r. działa w Socjomanii jako trener i konsultant, a od 2017 r. także jako członek zarządu (najpierw COO, obecnie CEO). Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Akademia Leona Koźmińskiego, Orange, KUKBUK, Interia, RMF24, Capgemini, Saint-Gobain, Costa Coffee, Rawlplug, GROHE, Obag, DeeZee, Kanlux i wielu innych. Współpracował także z instytucjami bankowymi, rządowymi, NGO,
agencjami, podmiotami farmaceutycznymi, globalnymi korporacjami, jak i przedstawicielami sektora MŚP. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, MBA i Executive MBA z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i e-handlu. Wykłada m.in. na Akademii Górniczo-Hutniczej, Wyższej Szkole Bankowej, Wyższej Szkole Europejskiej, Collegium Da Vinci, Akademii Leona Koźmińskiego i innych. Współautor podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka” wydanego w 2018 roku przed wydawnictwo Poltext.

dr Bartłomiej Kurzyk

Customer Journey Optimisation

Wykładowca i szef Centrum Rozwoju Dydaktyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w nauczaniu, szkoleniach, coachingu, projektach badawczych oraz doradztwie.
Trener i konsultant biznesowy. Specjalizuje się w nowych mediach, narzędziach oraz technikach komunikacji marketingowej (m.in. komunikacji online, social me-diach, content marketingu), a także w psychologii zachowań konsumentów. Wykładał w wielu miejscach zagranica, m.in. w Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Hiszpanii, Portugalii czy Bułgarii. Ma też doświadczenie w metodach dydaktycznych na odległość i e-learningu.

Michał Dziekoński

Commercial Intelligence

Dyrektor zarządzający w Business Games Institute. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w Grupie Siemens (przez 13 lat do końca 2013 roku). Pracował jako interim manager w Opinionie, jednej z największych firm wizualizacyjnych w Europie.

Trener i twórca planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Zwolennik metod grywalizacji, zarówno w szkoleniach, jak i działaniach rynkowych.

Stworzył kilkadziesiąt gier i symulacji marketingowych. Współautor książek: „Wskaźniki marketingowe”, „E-marketing” i „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy” oraz autor kilkudziesięciu artykułów i praktycznych metod oceny skuteczności działań marketingowych.

Ukończył studia MBA Oxford Brookes University, The Advanced Certificate in Marketing (CIM), marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i program Marketing Training w Orlando (USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych związanych z nowoczesnym marketingiem.

Wojciech Bablok

Societal Impact

Specjalizuje się w obszarze strategii marketingowych i digital marketingowych oraz sustainability marketing. Ma 20 lat doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu i PR oraz knowledge management w branży finansowej oraz usług profesjonalnych. Obecnie w zespole Sustainability Consulting Central Europe w Deloitte odpowiada za koordynację aktywności marketingowych oraz planowanie, rozwój projektów oraz procesów knowledge management, a także business development w regionie Europy w zakresie zrównoważonego rozwoju. Absolwent pierwszej grupy programu Diploma in Professional Marketing w questus.

Tomasz Leśniowski

Commercial Intelligence

Prezes Zarządu International Project Management Association Polska, Członek Zarządu pm2pm Sp. z o.o. Konsultant w zakresie zarządzania organizacją, controllingu oraz zarządzania projektami. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie tworzenia i zarządzania projektami organizacyjnymi, inwestycyjnymi, doradczymi i szkoleniowymi. Współpracuje z firmami w obszarze zarządzania projektami i controllingu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu portfelem projektów, zarządzaniu operacyjnym i koordynacji prac podległych zespołów projektowych.

W zarządzaniu projektami wykorzystuje także zwinne metody oparte o kanban. W 2008 roku otrzymał tytuł Atlasa Project Management za szerzenie wiedzy i idei o zarządzaniu projektami w Polsce.

Przez kilkanaście lat zajmował się realizacją projektów dla firm prowadzących działalność w branży energetycznej, lotniczej, przemysłowej, budowlanej, handlowej, automotive oraz administracji samorządowej i uczelni wyższych. Kierował projektem wyróżnionym nagrodą Polish Project Excellence Award (PPEA) 2011. Asesor wiodący nagrody PPEA. Od 2009 r. Autoryzowany Trener Zarządzania Projektami IPMA Polska. Posiada Certyfikat zarządzania projektami IPMA lev. A.

Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach CIM?

Zbigniew Michalski

Charming Caregiver

601 098 038

Napisz do nas:

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.