Programy szkoleniowe CIM

100+
lat tradycji
60 tys.
członków
110
krajów świata
150 tys.
osób, które posiadają kwalifikacje CIM na świecie
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Studia Podyplomowe CIM
Diploma in Professional & Digital Marketing
Program szkoleniowy dla profesjonalnych marketerów – numer 1 na świecie, akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie we współpracy z Uniwersytetem SWPS
Najbliższe edycje
Największa organizacja zrzeszająca profesjonalnych marketerów na świecie.
The Chartered Institute of Marketing (CIM)
Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. Podstawowy profil działalności The Chartered Institute of Marketing to certyfikacja zawodowa marketerów poprzedzona egzaminami prowadzonymi w jednolitej formie w skali światowej. Miło nam poinformować, że jesteśmy jedynym akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym CIM w Polsce.
Ponad 100 lat tradycji
Międzynarodowe standardy działania
Interdyscyplinarny charakter szkoleń
Ponad 100 lat tradycji

Program Diploma in Professional Marketing jest dla mnie absolutnym „must have” każdego współczesnego marketera.
Małgorzata Nowak, Head of Marketing B2C, Medicover Poland
Program Diploma in Professional & Digital Marketing skierowany jest do osób, posiadających już pewną wiedzę i doświadczenie w biznesie pracujących na średnim (np.: Brand Manager, Digital Manager, Account Manager) i wyższym (Marketing Executive, Marketing Manager, Marketing Director) poziomie w organizacji.
Program buduje strategiczno-operacyjne podejście do prowadzenia działań marketingowych oraz rozwijaja umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Egzaminy CIM
Egzaminy w ramach programów CIM przeprowadzane są prze The Chartered Institute of Marketing (CIM) przy współpracy z Akredytowanymi Centrami Egzaminacyjnymi, taki jakim jest questus w Polsce.
Egzaminy stanowią jedną z najbardziej uznanych metod weryfikacji kompetencji marketerów. Cechuje je:
- Obiektywizm
- Niezależność oceny – formuła „blind review”
- Wystandaryzowana formuła dla marketerów na całym świecie


Obraz świata to wszystko, co wiemy o rzeczywistości, ale też to, co sobie na jej temat wyobrażamy, nasze opinie, oczekiwania i nadzieje.
Lech C. Król, Molecular Worldwide
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach CIM?

Napisz do nas: