Programy szkoleniowe CIM

100+
lat tradycji
60 tys.
członków
110
krajów świata
150 tys.
osób, które posiadają kwalifikacje CIM na świecie

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

 

Studia Podyplomowe CIM

Diploma in Professional & Digital Marketing

Program szkoleniowy dla profesjonalnych marketerów – numer 1 na świecie, akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie we współpracy z Uniwersytetem SWPS

Najbliższe edycje

Warszawa 19 września 2025
Sopot 26 września 2025
Kraków 20 marca 2026

Największa organizacja zrzeszająca profesjonalnych marketerów na świecie.

The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. Podstawowy profil działalności The Chartered Institute of Marketing to certyfikacja zawodowa marketerów poprzedzona egzaminami prowadzonymi 
w jednolitej formie w skali światowej. 
Miło nam poinformować, że jesteśmy jedynym akredytowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym CIM w Polsce.

Ponad 100 lat tradycjiMiędzynarodowe standardy działaniaInterdyscyplinarny charakter szkoleńPonad 100 lat tradycji

Program Diploma in Professional Marketing jest dla mnie absolutnym „must have” każdego współczesnego marketera.

Małgorzata Nowak, Head of Marketing B2C, Medicover Poland

Studia podyplomowe CIM
Diploma in Professional & Digital Marketing

Program Diploma in Professional & Digital Marketing skierowany jest do osób, posiadających już pewną wiedzę i doświadczenie w biznesie pracujących na średnim (np.: Brand Manager, Digital Manager, Account Manager) i wyższym (Marketing Executive, Marketing Manager, Marketing Director) poziomie w organizacji.

Program buduje strategiczno-operacyjne podejście do prowadzenia działań marketingowych oraz rozwijaja umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Egzaminy CIM

Egzaminy w ramach programów CIM przeprowadzane są prze The Chartered Institute of Marketing (CIM) przy współpracy z Akredytowanymi Centrami Egzaminacyjnymi, taki jakim jest questus w Polsce.

Egzaminy stanowią jedną z najbardziej uznanych metod weryfikacji kompetencji marketerów. Cechuje je:

  • Obiektywizm
  • Niezależność oceny – formuła „blind review”
  • Wystandaryzowana formuła dla marketerów na całym świecie

Obraz świata to wszystko, co wiemy o rzeczywistości, 
ale też to, co sobie na jej temat wyobrażamy, nasze 
opinie, oczekiwania i nadzieje.

Lech C. Król, Molecular Worldwide

Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach CIM?

Zbigniew Michalski

Charming Caregiver

Napisz do nas:

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.