Programy szkoleniowe
Projekty doradcze i szkoleniowe dla firm
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Projekty szkoleniowo-rozwojowe są jedną z najbardziej znanych metod budowania i rozwoju kompetencji pracowników. Mimo powszechności tej metody, często może ona budzić rozczarowanie. Jako alternatywę proponujemy zatem rozwiązania wynikające ze strategicznej analizy organizacji.
Dlatego też staramy się, aby realizowane programy po pierwsze oparte były na:
- analizie wyzwań przed jakimi stoi organizacja,
- strategicznych dylematów z jakimi się mierzy,
- w efekcie kluczowych, niezbędnych kompetencji.
Na tej podstawie projektowany jest program rozwojowy, który integrowany jest z obowiązkami i zadaniami, przed jakimi stają Uczestnicy w swojej codziennej pracy. Ocena zaś obejmuje także identyfikację redukcji luk kompetencyjnych. Całość budowana jest w oparciu o sprawdzoną w praktyce metodykę czterolistnej koniczyny.
Firmy, które nam zaufały:
Praca własna pozwala ugruntować wiedzę,
zmierzyć się z międzynarodową certyfikacją,
a w pewnym momencie i z samym sobą.
Joanna Plata, Operation Manager – Poland, TELECOMING
Projekty długoterminowe opierają się na programach certyfikacji The Chartered Institute of Marketing z uwzględnieniem profilu działalności firmy klienta.
Dedykowane są firmom działającym na rynku polskim, a także międzynarodowym. Projekty realizowane są:
- zarówno na poziomie podstawowym wiedzy (Certificate in Professional Marketing),
- jak i zaawansowanym (Diploma in Professional Marketing oraz Digital Diploma in Professional Marketing).
Po ukończeniu programu uczestnicy mogą podejść do egzaminów CIM, które skutkują otrzymaniem międzynarodowego certyfikatu.
Projekty rozwojowe krótkoterminowe opierają się na realizacji uzgodnionego programu rozwojowego; zwykle obejmuje od 4 do 6 dni szkoleniowych.
Przykładowe tematy to:
- Customer Insights
- Strategia marki
- Pomiar efektywności działań rynkowych
- Social media
- Design thinking
- Value Proposition Design
- Badania etnograficzne
- Kreatywność w marketingu
- Inne
Projekty inspiracyjno-innowacyjne opierają się na realizacji spotkań inspiracyjnych raz na 1-2 miesiące. Tematyka obejmuje zarówno istotne problemy, jak i nowe koncepcje, metody itp.
Przykładowe tematy to:
- Lean management
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Branding emocjonalny
- Lovemarks
- Crowdsourcing
- Content marketing
- Psychologia sprzedaży
- Storytelling
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programie Applied Marketing?
Napisz do nas: