Program podstawowy CIM

Certificate in Professional marketing

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

  • Dyplom – Award in Applied Marketing
  • Applied Marketing to pierwszy moduł programu CIM na poziomie średniozaawansowanym w systemie certyfikacji CIM – Certificate 
in Professional Marketing.
  • Program dla rozpoczynających karierę w marketingu. Dedykowany osobom pracującym na niższych szczeblach w organizacji oraz osobom na wyższych stanowiskach, których aktualna praca zawiera elementy marketingu.
  • To jedyne szkolenie marketingowe realizowane w pełni online, 
z akredytacją CIM.
Applied Marketing
Szacowany czas trwania: 10 tygodni
Lokalizacja: Online

Programy szkoleniowe The Chartered Institute
of Marketing realizowane przez questus są naszpikowane sporą dawką wiedzy merytorycznej.

Adam Szopa, Export Manager, Gerlach S.A.

Tematyka programu
  • Program składa się z 6 modułów tematycznych przeprowadzanych online za pośrednictwem platformy
    e-learningowej i prowadzi do uzyskania międzynarodowego certyfikatu Award in Applied Marketing:

1. Marketing Foundations & Customer Behavior
2. Business Environment and Marketing Planning
3. Marketing Research
4. Marketing Mix Elements
5. Application and Adaptation of Marketing Mix
6. Marketing in Practice

  •  Egzamin testowy w wersji online

PRZEBIEG ZAJĘĆ

Nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, 
metaverse czy blockchain, mogą zwiększyć wartość globalnej gospodarki o biliony dolarów.

CIMO Standards & Foresight, grudzień 2023

Wyróżniki programu
  • Program realizowany online w języku angielskim
  • Elastyczność pracy – dostęp do zasobów w dowolnym momencie
  • Podręcznik i dodatkowe materiały
  • Baza pytań egzaminacyjnych
  • Opieka Tutora

Szybkość zachodzących w otoczeniu zmian wymusza na nas ciągłe podnoszenie swoich kompetencji i umiejętności zawodowych. Międzynarodowe kwalifikacje zawodowe są w mojej ocenie najlepszą inwestycją czasu.

Paulina Starościak, EMEA EWS Channel Marketing Manager, Eaton

Metody realizacji programu
  • Materiały wideo
  • Podcasty
  • Prezentacje
  • Transkrypcje wykładów
  • Dodatkowe materiały (artykuły, filmy wideo etc.)
  • Quizy & Testy
TUTOR
Donata Wilczewska
Prowadzi zajęcia na module: Applied Marketing
Business development manager w questus, gdzie realizuje projekty biznesowo-edukacyjne. Specjalizuje się w tematyce kompetencji marketingowych, planowania marketingowego i zarządzania projektami. Tworzy treści i narzędzia z obszaru wiedzy i kompetencji marketingowych. Projektuje i realizuje spersonalizowane programy rozwojowe. Współpracowała z takimi firmami jak: Polpharma, Bayer, ADAMA, Mylan, Orange, Propharma, VOX, Zentiva, Sephora, Tauron, Kompania Piwowarska, RTV EURO AGD, Adamed, Bausch Health.

Egzamin

  • Aby uzyskać certyfikat CIM – Award in Applied Marketing, należy zdać egzamin.
  • Egzamin składa się z 50 pytań zamkniętych – jednokrotnego i wielokrotnego wyboru.
  • Egzamin trwa 2 godziny i odbywa się online:
  • w siedzibie questusa w Łodzi
  • w pełni zdalnie „remote proctoring”

Cena

  • Koszt udziału w programie wynosi 4190 zł brutto.
  • Cena obejmuje zarówno kurs online, jak i konsultacje z Tutorem, podręcznik, rejestrację i roczne członkostwo w CIM oraz egzamin.
  • W przypadku wyboru egzaminu w formie „remote proctoring” obowiązuje dopłata 390 zł.

Chcesz uzyskać więcej informacji
o programie Applied Marketing?

Donata Wilczewska
Creative Sage

691 366 116

Napisz do nas:

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.