i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Marketing sensoryczny: zmysłowa rewolucja
Zmysły to emocje. A emocje są impulsem, który uruchamia proces decyzyjny w umyśle klienta i pobudza go do działania. Właśnie dlatego firmy ze światowej czołówki tak chętnie wykorzystują marketing sensoryczny. Jak bowiem powiedział kiedyś twórca sieci restauracji Sphinx: „ludzie nie chodzą do restauracji, gdzie jest dobre jedzenie, ale jest dobry klimat do jedzenia”.
Jak ekonomia behawioralna tłumaczy błędy menedżerów?
Żyjemy w erze big data, ale to wcale nie znaczy, że firmy podejmują dziś bardziej racjonalne decyzje – często są one niezrozumiałe, czasem wręcz dziwaczne. I choć ekonomia behawioralna już dawno obaliła mit homo oeconomicus, wciąż wielu przyjmuje to z niedowierzaniem. Jak wynika z badań PwC, menedżerowie odpowiedzialni za strategię kierują się danymi w takim samym stopniu, jak… własną intuicją, doświadczeniem, a także doświadczeniem innych, znanych im osób.
Prof. Andrzej Blikle: Turkusowe organizacje zyskują na popularności
Rozmowa z prof. Andrzejem Blikle omal nie skłoniła nas, by przemalować nasze questusowe pinezki na… turkusowo. Twórca dynamicznie zyskującej na popularności koncepcji turkusowych organizacji odpowiedział nam na sześć „rutynowych” pytań, dzieląc się z nami zarówno największymi inspiracjami, jak i prognozami na kolejne lata. Prof. Andrzej Blikle zwrócił również uwagę na wielką siłę neuronauki i dwojaką rolę mediów społecznościowych.
Marketing strategiczny w czasach „agile”
Strategia zwykle nie kojarzy się z elastycznością, ale czymś trwałym, niezmiennym. Dziś jednak na znaczeniu zyskują strategie, które odzwierciedlają zdolność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków. Strategie, które nie są zatwierdzonym raz na zawsze dokumentem, ale nieustannym procesem myślowym.
Newsletter
Chcesz być informowany o nowościach? Dołącz do naszego newslettera.
i partnerów biznesowych
o programach CIM?
