Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Rekomendowane wpisy

Nie znaleziono żadnych wyników

Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.

„35% liderów marketingu posiada kwalifikacje CIM”
Hays, Raport DNA lidera marketingu 2019
Najnowsze wpisy

Marketing spersonalizowany: znać klientów jak Tesco i Google

Witaj Anna! Dzisiaj pokazujemy Ci, co podoba się aktualnie innym użytkownikom naszego sklepu. Poszukaj inspiracji, te produkty wzbudzą Twój zachwyt! – Ile otrzymujecie w tygodniu, nawet w „epoce RODO”, wiadomości tego typu? Pisanych przez kogoś, kto choć zna Wasze imię, nie ma najmniejszego pojęcia, co może rzeczywiście wzbudzić wasz zachwyt? Wszyscy otrzymujemy ich tyle samo: za dużo.

czytaj dalej
Innowacyjność w NGO – błękitny ocean w trzecim sektorze

Innowacyjność w NGO – błękitny ocean w trzecim sektorze

Dobre serce to za mało. Aby prowadzić działalność dobroczynną potrzebna jest też głowa do interesów. I taką głowę z pewnością ma Kurt Montgomery, prezes Fundacji FaniMani. Działalność organizacji jest dowodem na to, że… dobrych ludzi można znaleźć wszędzie. Albo raczej, że wszędzie można znaleźć ludzi, którym dobroczynność może się opłacić.

czytaj dalej

Newsletter

Chcesz być informowany
o nowościach?
 Dołącz do naszego 
newslettera.

 

 

 

CIM-kowe NEWSY

Czym się zajmujemy?

Mówią o nas
Przeczytaj rekomendacje naszych absolwentów
i partnerów biznesowych
Współpracujemy z:
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach CIM?
Zbigniew Michalski
Charming Caregiver
Napisz do nas:
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.