i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Eko-marketing – geneza wzrostu i momenty przełomowe
Eko-trendy powoli przeistaczają się w Eko-obowiązek. Społeczeństwo jest dużo bardziej świadome i żądne zielonych rozwiązań niż kiedykolwiek indziej. Marki muszą odpowiadać swoim konsumentom w jak największym stopniu, by zaspokoić ich ekologiczne „pragnienia”. ...
Organiczne konwersje, dekada transformacji i Instagram Stories [przegląd blogosfery marketingowej #31]
Czas na pierwszy przegląd marketingowej i biznesowej blogosfery w 2020 roku! Na dobry początek wyselekcjonowaliśmy dla Was treści m.in. z blogów Anny Miotk i Sujana Patela, Convince & Convert czy Search Engine Journal. Inspirującej lektury! Akcja-abstrakcja...
Kto zabił model General Electric?
Oczywiście, firma General Electric wciąż funkcjonuje, ale sam model GE, który po raz pierwszy został zastosowany w planowaniu strategicznym w tej właśnie firmie, utracił na znaczeniu i użyteczności. Profesor Benjamin Gomes-Casseres przedstawia kilku podejrzanych o to...
TechHuman Design – jak projektować produkty, doświadczenia i witryny w świecie nowych technologii?
Słysząc i analizując rozmaite przewidywania odnośnie przyszłości biznesu i rynku pracy, możemy przyjąć dwie postawy. Pierwszą z nich jest konsekwentne negowanie robotyzacji, digitalizacji i przekonanie, że umysł ludzki zawsze będzie dzierżyć prymat nad maszyną. Drugą...
Newsletter
Chcesz być informowany o nowościach? Dołącz do naszego newslettera.
i partnerów biznesowych
o programach CIM?
