i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Wojny cenowe, video gaming i dyrektor ds. pracy zdalnej [przegląd blogosfery marketingowej #56]
Przed nami drugi w 2021 roku przegląd marketingowej blogosfery! Otrząsnęliśmy się już z podsumowań minionych miesięcy i prognoz na kolejne, dlatego czas na wyłącznie merytoryczne kąski marketingowej i biznesowej wiedzy. W tym tygodniu mamy dla Was materiały m.in. z...
Jak być liderem-buntownikiem, czyli wyjście poza zasady
Czarnobrody, XVIII-wieczny pirat, którego statek był wzorem demokracji? A może Chesley Sullenberger, pilot, który lądował na tafli wody rzeki Hudson, ratując setki pasażerów? Albo niekonwencjonalna reżyserka Ava DuVernay? To tylko kilka nieszablonowych osób, które...
Percepcja klienta, nieświadome uprzedzenia i podsumowania 2020 [przegląd blogosfery marketingowej #55]
Nowy Rok najlepiej rozpocząć sporą dawką wiedzy i inspiracji! Przybywamy zatem do Was z pierwszym w 2021 r. przeglądem treści z marketingowych i biznesowych blogów i serwisów. Na start, miejmy nadzieję, nowej rzeczywistości wybraliśmy dla Was artykuły m.in. z...
Innowacja zakłócająca i innowacja radykalna – gdzie tkwi różnica?
Druga fala digitalizacji wprowadza zakłócenie (disruption) we wszystkich sferach. Dokładna analiza danych wskazuje natomiast, że nie każda zmiana technologiczna jest zakłóceniem i nie każda jest radykalna. Odróżnienie ich i odpowiednia reakcja mogą być kluczem do...
Newsletter
Chcesz być informowany o nowościach? Dołącz do naszego newslettera.
i partnerów biznesowych
o programach CIM?
