i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.
Czas na erę demarketingu!
Philipa Kotlera możemy niewątpliwie postrzegać za człowieka, który zjadł co najmniej kilka zębów na marketingu. Gdy z jego ust padają zatem wezwania do stosowania „demarketingu” w miejsce klasycznego zwiększania popytu na produkty, warto się nad nimi pochylić. ...
Optyczne iluzje w marketingu, mity o Facebooku i insighty [przegląd blogosfery marketingowej #63]
Czas na kolejny, już 63. odcinek przeglądu marketingowej blogosfery. W tym tygodniu wyselekcjonowaliśmy dla Was treści m.in. z ClickZ, Brandingmag czy bloga Jeffa Bullasa, a tematyka artykułów krąży od technologii w marketingu przez aspekty strategiczne, aż po… iluzje...
Marketing w czasach postprawdy, infodemii i fake newsów. Wywiad z Julią Izmałkową [questus marketing podcast]
Czy prawda jest tylko jedna? Czym różni się prawda od faktów? I dlaczego odkrywanie „naszej prawdy” jest takie ważne w marketingu? – na te pytania odpowiada Julia Izmałkowa, wybitna psycholożka, badaczka, założycielka i CEO Izmałkowa Consulting. Kłamstwa w marketingu...
Komunikacja międzykulturowa w „nowej normalności”. Wywiad z Igą Machalewską [questus marketing podcast]
Przeniesienie działań online umożliwiło wielu firmom wejście na zagraniczne rynki, a tym samym współpracę z nowymi klientami i partnerami. Jak komunikować się i budować zaufanie w relacjach międzykulturowych? - o tym mówi Iga Machalewska, psycholożka i trenerka....
Newsletter
Chcesz być informowany o nowościach? Dołącz do naszego newslettera.
i partnerów biznesowych
o programach CIM?
