Nasze publikacje
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Internet ludzi. Organizacja jutra
Kozielski Robert, Olsztyński Andrzej, Sroczyński Tomasz
„Internet ludzi. Organizacja jutra” to nietypowa pozycja książkowa łącząca w sobie elementy fikcji literackiej w postaci przyszłościowych narracji z naukową analizą społeczno-ekonomiczną. Porusza tematykę dotyczącą zmian pojawiających się w obecnym świecie, a w szczególności sztucznej inteligencji, wirtualnej rzeczywistości, blockchain, machine learning, druku 3D i big data. Opisane są też idee wirtualnych organizacji, lean startup, design thinking oraz ekonomii współdzielenia jako przykłady eksplozji szczególnie widocznej w świecie biznesu.
Sukces rynkowy organizacji Spojrzenie wielowymiarowe
Robert Kozielski, Agata Mardosz, Agata Matuszewska
Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna – nowy paradygmat biznesu
Robert Kozielski
Wskaźniki marketingowe
red. Robert Kozielski
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Michał Dziekoński, Robert Kozielski
Jacek Pogorzelski
Michał Dziekoński, Robert Kozielski
(R)ewolucja marki
Jacek Pogorzelski
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
Artur Maciorowski
Content Marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści
Wojciech Szymański, Magdalena Tobiasz
Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest efektem wieloletniej praktyki autorów. Czytelnikom pozwoli spojrzeć na prezentowane zagadnienia całościowo. Ci, którzy jeszcze nie przekonali się o potędze content marketingu, z pewnością dzięki lekturze zmienią zdanie. Jak słusznie zauważają autorzy: Jednostronny przekaz zastąpiła dwukierunkowa komunikacja. „Wykrzyczany” komunikat nie jest już odbierany. Marka powinna przede wszystkim „słuchać” klienta, aby móc podjąć z nim dialog, który jest niezbędny do pozyskania zaufania, zachęcenia do interakcji, a w efekcie nawiązania trwałych relacji. Opowiadać o marce, tworzyć relację z jej odbiorcami można na wiele sposobów. Dlatego też warto znać je wszystkie, by móc opracować skuteczną strategię, wyznaczając tym samym kierunek przyszłych działań.
Marka na cztery sposoby
Jacek Pogorzelski
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
- opartą na percepcji odbiorcy,
- opartą na reakcji emocjonalnej,
- opartą na więzi społecznej,
- opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach CIM?
691 366 116
dwilczewska@questus.pl
Napisz do nas: