Magdalena Chrapek

Magdalena Chrapek

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Politycznych) oraz studiów Public Relations w PAN. Od 2006 roku związana z trade marketingiem w branży chemicznej (Akzo Nobel, marki: Dulux, Hammerite, Sadolin). Doświadczenie w zarządzaniu detalicznym kanałem...
Michał Chęcielewski

Michał Chęcielewski

Od 4 lat związany jest z HP, gdzie zdobywał cenne doświadczenie jako digital specialist, a następnie Marketing Manager. Obecnie pełni funkcję Category Product Managera odpowiedzialnego za kategorię produktową drukarek domowych oraz usług subskrypcyjnych. Wcześniej...
Agnieszka Brytan-Jędrzejowska

Agnieszka Brytan-Jędrzejowska

Ekspertka badań marketingowych i doradztwa marketingowego związana z branżą od ponad 20 lat. Jest doświadczonym badaczem i strategiem w zakresie pozycjonowania marek i firm, insightów i potrzeb konsumentów, koncepcji produktowych, koncepcji komunikacyjnych, UX i...
Rafał Broniarek

Rafał Broniarek

Dyrektor marketingu EY, od 2018 roku odpowiedzialny za strategie marki i działania komunikacyjne, media relations oraz aktywności Go-to-Market. Blisko 20-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu w sektorze usług profesjonalnych, consultingu oraz branży...
Rafał Borkowski

Rafał Borkowski

Jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w branży finansowej odpowiedzialnym za działania związane z komunikacją i budową marki skierowane do segmentu klienta młodego i zamożnego. Zarządza również programem rabatowym mOkazje.