Dyrektor marketingu EY, od 2018 roku odpowiedzialny za strategie marki i działania komunikacyjne, media relations oraz aktywności Go-to-Market. Blisko 20-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu w sektorze usług profesjonalnych, consultingu oraz branży...
Jest menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w branży finansowej odpowiedzialnym za działania związane z komunikacją i budową marki skierowane do segmentu klienta młodego i zamożnego. Zarządza również programem rabatowym mOkazje.
Zaraz po studiach została stypendystką Akademii Liderów Rynku Kapitałowego, organizowanej przez Fundację 2065 im. Lesława A. Pagi i za jej pośrednictwem znalazła się najpierw w Biurze Strategii i Projektów PZU, a niedługo potem u zagranicznego konkurenta tej firmy –...
Od ponad 12 lat związana z marketingiem i sprzedażą. Doświadczenie zdobywała w takich branżach jak meblarstwo, szkolenia, intralogistyka, rozwiązania IT. Obecnie pełni rolę Dyrektorki Marketingu w STILL Poland – lidera rozwiązań intralogistycznych. Absolwentka Diploma...
Od wielu lat zajmuję się budowaniem i zarządzaniem markami FMCG – polskimi i międzynarodowymi. Odpowiadam za wprowadzenie i rozwój na polskim rynku słodyczy produktów ETi – tureckiego lidera kategorii, w szczególności marki Dare. W wolnych chwilach nałogowo czytam, w...