Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu pracując dla marek motoryzacyjnych, takich jak Volkswagen czy SEAT&CUPRA obejmując stanowiska związane ze strategią, komunikacją marketingową oraz digitalizacją....
Strateg z 14-letnim doświadczenie w marketingu, strategiach konsumenckich i komunikacji. Doświadczenie zdobywał sieciowych agencjach reklamowych, konsultingu Wielkiej Czwórki, oraz w biznesie dla największych polskich i międzynarodowych marek. Obecnie członek zespołu...
Od 25 lat związana z branżą wydawniczą. Doświadczenie zdobywała najpierw jako redaktor naczelna w magazynach młodzieżowych i kobiecych, a następnie jako Editorial Manager of Eastern Europe w wydawnictwie De Agostini Polska. Jako dyrektor wydawnicza i członek zarządu...
Od 2005 roku właścicielka firmy CITRON GROUP specjalizującej się w produkcji upominków reklamowych z logo klienta. W latach 2010-2018 V-ce Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Z zamiłowania projektantka wnętrz.
Doktor psychologii i certyfikowany marketer. Obecnie jest szefem Try Evidence – agencji analityczno-konsultingowej w branży gier wideo oraz doświadczonym badaczem i analitykiem jakościowym oraz ilościowym. Jest pochłonięty badaniem i odkrywaniem globalnych preferencji...