Od wielu lat związana jest z obszarem wykorzystywania najnowszej technologii do komunikacji z Klientami zarówno w kanałach tradycyjnych – offline’owych (np. zastosowanie systemów Digital Signage oraz narzędzi marketingu sensorycznego w branży Retail & Banking),...
Pracownik naukowy Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w tym w szczególności związanych z wykorzystaniem Internetu i innych, mniej standardowych...
Doświadczenie zawodowe zdobywał w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Polsce. Przechodząc kolejno przez instytucje sektora publicznego oraz doradztwo strategiczne, swoje miejsce znalazł w branży handlu detalicznego. Posiada ponad 6-letnie...
Lider E-commerce, od 6 lat związana z branżą Retail. Odpowiedzialna za realizację projektów budującym lojalność w kanałach online. Pasjonuje się tworzeniem i wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają klientowi proces zakupowy. W swojej pracy stawia na...
W marketingu jest od ponad 10 lat. Pierwsze kroki związane stawiała z event marketingiem m.in. w Red Bull’u. Kolejne lata to już Brand Marketing na markach takich jak Persil, Somat, a potem świat słodyczy. W Mondelez była odpowiedzialna za marki Halls, Oreo i Delicje....