Absolwentka The Polish Open University/ Oxford Brookes University, gdzie jako jedna z nielicznych osób 14 lat temu obroniła pracę MBA z zakresu neuromarketingu dowodząc, że emocje i podświadomość są kluczowymi czynnikami komunikacji marketingowo-sprzedażowej. Od 15...
Praktyk marketingu od 1999 roku. Prowadził ponad 30 marek w ponad 20 kategoriach w firmach takich jak Unilever, Kraft Foods i Mondelez. Obecnie pełni rolę Regionalnego Dyrektora Marketingu w Reckitt zarządzając działalnością marketingową firmy na rynkach Polski oraz...
Od ponad 15 lat zajmuję się marketingiem i sprzedażą. Doświadczenie zdobywał na stanowiskach specjalistycznych w obszarze komunikacji marketingowej, a następnie od ponad 10 lat na stanowiskach menadżerskich. Specjalizuję się w obszarze strategii marketingowych oraz...
Kieruje marketingiem i komunikacją w Jet Line, która zajmuje się komunikacją out home w przestrzeni. Absolwentka polonistyki na UW ze specjalizacją językoznawstwo oraz podyplomowych studiów Public Relations w ISNS PAN a także CSR w akademii Leona Koźmińskiego. Jest...
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z branży komunikacji marketingowej, w których od ponad 15 lat pełni kluczowe, strategiczne funkcje. Pracował w Isobar, Agencji należącej do Dentsu Polska, gdzie sprawował funkcję Vice President for Business...