Inny wymiar konkurowania. Case study
Przykład polskiej firmy, która z powodzeniem konkuruje na rynku z globalnymi graczami. Case study podejmuje problem wyboru metod konkurowania na rynku B2B: od najbardziej podstawowych, jak cena czy jakość, po złożone, takie jak wiedza i relacje z klientami. W materiale poruszono też temat roli kultury organizacyjnej w procesie budowania przewagi rynkowej i sposobów jej pomiaru.

Kultura organizacyjna w praktyce (film)
Skrócony film case study, poświęcony tematowi kultury organizacyjnej.
Czy inwestycja w pracowników i kulturę organizacyjną firmy może przekładać się na wyniki finansowe? Czy biznes oparty o wartości może przynosić zysk? Firma ASTOR jest przykładem, który pokazuje, że kultura organizacyjna to nie tylko idea, o której można przeczytać w podręcznikach zarządzania, ale skuteczna strategia biznesowa.
Czy inwestycja w pracowników i kulturę organizacyjną firmy może przekładać się na wyniki finansowe? Czy biznes oparty o wartości może przynosić zysk? Firma ASTOR jest przykładem, który pokazuje, że kultura organizacyjna to nie tylko idea, o której można przeczytać w podręcznikach zarządzania, ale skuteczna strategia biznesowa.
Jak mierzyć relacje z klientami? (film)
Skrócony film case study, poświęcony metodom pomiaru relacji z klientami.
Wiele firm twierdzi, że satysfakcja klienta jest ich najważniejszym celem. Mało które organizacje zadają sobie trud, by poszukiwać metod pomiaru jakości relacji z klientami. Na przykładzie firmy ASTOR prezentujemy sposoby pomiaru jakości relacji z klientami.
Wiele firm twierdzi, że satysfakcja klienta jest ich najważniejszym celem. Mało które organizacje zadają sobie trud, by poszukiwać metod pomiaru jakości relacji z klientami. Na przykładzie firmy ASTOR prezentujemy sposoby pomiaru jakości relacji z klientami.
