Case study Poczta Polska
Bank Case Studies
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
W filmie występują jako eksperci prof. Witold Orłowski oraz Lech C. Król, a o projekcie opowiadają osoby zarządzające, pracownicy Poczty Polskiej oraz projektanci nowego typu placówek Poczty Polskiej.
Tagi: repozycjonowanie, rebranding, analiza otoczenia, analiza PEST, analiza SWOT, strategia pozycjonowania, rynek usług pocztowych
Czy łatwo jest zmienić wizerunek firmy, która istnieje od kilkuset lat? Przed takim wyzwaniem stanęła w 2013 roku Poczta Polska – jedna z najpowszechniej znanych polskich marek, jednakże cierpiąca z powodu wielu negatywnych stereotypów wizerunkowych. Film przedstawia, jak wyglądał proces repozycjonowania marki i rebrandingu w Poczcie Polskiej.
Oczekiwania klientów, podobnie jak otoczenie rynkowe, nieustannie się zmienia. Firmy chcąc konkurować muszą rozwijać swoją ofertę i dostosowywać ją do wymogów i potrzeb. Dotyczy to także organizacji takich jak Poczta Polska. Film pokazuje w jaki sposób Poczta Polska zmienia swoją ofertę, by wyjść naprzeciw klientom i trendom rynkowym.
Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.
Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?
Napisz do nas: