Case study mBank - questus

Bank Case Studies

Case study mBank

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

Innowacje jutra. Case study
Case study opowiada o poszukiwaniu nowych wartości dla klienta na rynku usług bankowych. mBank powstał w 2000 roku jako pierwszy polski w pełni internetowy bank. Innowacyjność od początku była jego sposobem na zdobycie przewagi konkurencyjnej. Dlatego w 2013 roku zrealizowano rewolucyjny projekt „Nowy mBank”. Case study poświęcone jest tworzeniu tego projektu, od pierwszych pomysłów po efekty.
Innowacje jutra. Case study (film)
Filmowa wersja case study poświęconego projektowi nowy mBank.
W filmie występują jako eksperci prof. Grzegorz Kołodko oraz dr Jacek Pogorzelski, a o projekcie opowiadają osoby zarządzające oraz pracownicy mBanku.
Nowy produkt (film)
Skrócony film case study, poświęcony procesowi tworzenia nowego produktu.
Jak tworzyć nową jakość krok po kroku? Na przykładzie projektu Nowy mBank prezentujemy, jak w praktyce zastosować teoretyczny model przechodzenia przez kolejne etapy tworzenia nowego produktu.
Innowacje. Skąd czerpać pomysły na nowe produkty? (film)
Skrócony film case study, poświęcony fazie generowania pomysłów w procesie rozwoju nowego produktu.
Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.

Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?

Donata Wilczewska
Creative Sage

691 366 116

Napisz do nas:

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.