Case study DrGaja

Bank Case Studies

Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu

DrGaja – naturalność na rynku suplementów diety

Dzięki wyróżniającemu się pozycjonowaniu i konsekwentnym komunikowaniu naturalności poszczególnych produktów, marce DrGaja udało się stopniowo umacniać pozycję w niezwykle konkurencyjnym sektorze i rokrocznie zwiększać przychody, świadomość marki i jej udział w rynku. Czy jednak jej rynkowa przyszłość rysuje się w równie dobrych barwach? Kiedy i czy w ogóle DrGaja będzie mogła konkurować z „największymi” tego sektora? Na ile „naturalność” produktu faktycznie jest cechą, która może skłonić klienta do jego zakupu?

DrGaja – naturalność na rynku suplementów diety (film)
Film prezentuje historię powstania i rynkowe zmagania marki DrGaja. Przedstawia także narzędzia wykorzystywane przez brand do budowy świadomości i przewagi rynkowej:
  • Analiza trendów konsumenckich
  • Value proposition
  • Pozycjonowanie marki i jej wyróżniki
Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych
Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.

Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?

Donata Wilczewska
Creative Sage

691 366 116

Napisz do nas:

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.