Case study DrGaja
Bank Case Studies
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
DrGaja – naturalność na rynku suplementów diety
Dzięki wyróżniającemu się pozycjonowaniu i konsekwentnym komunikowaniu naturalności poszczególnych produktów, marce DrGaja udało się stopniowo umacniać pozycję w niezwykle konkurencyjnym sektorze i rokrocznie zwiększać przychody, świadomość marki i jej udział w rynku. Czy jednak jej rynkowa przyszłość rysuje się w równie dobrych barwach? Kiedy i czy w ogóle DrGaja będzie mogła konkurować z „największymi” tego sektora? Na ile „naturalność” produktu faktycznie jest cechą, która może skłonić klienta do jego zakupu?
- Analiza trendów konsumenckich
- Value proposition
- Pozycjonowanie marki i jej wyróżniki
Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?
Napisz do nas: