Case study belVita
Bank Case Studies
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Od insightu do konceptu marki
Przez lata na sklepowych półkach można było spotkać ciastka marki Lu Go! Nie cieszyły się one jednak powodzeniem wśród konsumentów. Marka belVita z nowym przekazem, sposobem komunikacji, miała trafić do szerszej grupy odbiorców i przekonać Polaków, że tradycyjny model śniadania można zastąpić zdecydowanie wygodniejszym i bardziej pożywnym posiłkiem.
Od insightu do konceptu marki (film)
Film pokazuje wyzwania, przed jakimi zespół belVity musiał stanąć, wdrażając globalny koncept marki na rynek polski, w szczególności odwołując się do insightów konsumenckich.
Odkrywanie insightów konsumenckich (film)
Czym jest insight konsumencki? Jakie ma znaczenie dla budowania konceptu marki? Jakie są metody odkrywania insightów? Film odpowiada na te pytania, odwołując się do belVity.
Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych
Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.
Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?
Napisz do nas: