Case study Milka
Bank Case Studies
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Milka – marka zbudowana na emocjach
Esencją marki Milka jest delikatność. Wokół tej wartości budowana jest strategia komunikacyjna Milki. Polega ona nie tylko podkreślaniu walorów produktu – dzięki alpejskiemu mleku Milka ma wyjątkowo delikatny smak – ale na rozszerzaniu znaczenia delikatności na inne obszary, np. relacji międzyludzkich.
Milka – marka zbudowana na emocjach (film)
Film koncentruje się na budowaniu marki Milka w oparciu o założenia brandingu emocjonalnego. Materiał odnosi się nie tylko do strategii marki, ale też prezentuje udane przykłady wdrożenia:
- akcje aktywacyjne „Milka. Razem dla Tatr”,
- oraz „Milka. Moje miasto się przytula”.
Zmysły w budowaniu doświadczenia klienta (film)
Film poświęcony jest marketingowi sensorycznemu. Na przykładzie marki Milka pokazuje, w jaki sposób można zaangażować nie jeden, ale wszystkie zmysły klienta, aby zbudować pożądane doświadczenie.
Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych
Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.
Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?
Napisz do nas: