Case study Miody Manuka
Bank Case Studies
Kreujemy, rozwijamy i chronimy kompetencje profesjonalne
i międzynarodowe standardy w obszarze marketingu
Miody Manuka – dylematy rozwoju i wzrostu
Marka Miody Manuka na przestrzeni ostatnich lat konsekwentnie budowała swoją pozycję na polskim rynku. Choć odpowiada za dystrybucję dość nietypowego i luksusowego jak na rynek miodów produktu, marka w dużym stopniu przełamała rynkowe ograniczenia i zbudowała silną, wręcz dominującą pozycję w swoim sektorze.
Kolejne lata nie zapowiadają jednak łatwiejszych warunków do rozwoju. Restrykcje prawne czy też ograniczona ilość produktu to bariery, które w pewnym stopniu blokują dalszy wzrost marki. Miody Manuka wciąż poszukują zatem możliwości wzrostu, rozważając zarówno opcje związane z rozwojem produktu, jak i wejściem na nowe rynki czy dywersyfikacją działalności. Wyzwaniem dla posiadającego nowozelandzki rodowód brandu będzie przekształcenie rynkowych barier w źródło biznesowych innowacji i pomysłów, które pozwolą Miodom Manuka zrobić krok w stronę umocnienia swojej pozycji nie tylko we własnej grupie strategicznej, ale i w całym sektorze pszczelarskim w Polsce.
- Analizy klientów i konkurentów
- Identyfikacji możliwości rozwoju marki
- Metod oceny możliwości rozwojowych marki
Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.
Możliwość pobrania tutor manuala mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby uzyskać materiał, nie musisz jednak płacić lub przechodzić przez wieloetapowy proces weryfikacji – wystarczy, że klikniesz w poniższy przycisk i wpiszesz niezbędne dane, a my potwierdzimy Twój dostęp.
Chcesz uzyskać więcej informacji
o programach rozwojowych dla firm?
Napisz do nas: