05.11.2018

ZwiedzaMY Gruzję!

Niektórzy powiedzieliby, że to znakomite wakacje, ale niech Was nie zmylą piękne widoki. W Tbilisi pracowaliśmy bardzo ciężko, by krzewić wiedzę marketingową wśród naszych CIM-ków z grupy Polpharma.

 

Druga dawka wiedzy

21-28 października 2018 odbyła się druga sesja Marketing Excellence Program by Polpharma. A nazwa zobowiązuje. Zaangażowaliśmy w ten projekt naszych wybitnych trenerów, którzy tam, na pograniczu Europy i Azji, edukowali z mierników, wskaźników, pomiarów, researchu i wszystkiego, co zawarte w CIM-owskim module Mastering Metrics.

Ale nie tylko! W ciągu trwania całego programu uczestnicy mają bowiem szansę wziąć udział w prestiżowej i uznanej grze marketingowej – Marketplace.

szkolenie marketingowe

Było więc sporo wiedzy i wyzwań, którym towarzyszyli trenerzy: prof. Robert Kozielski, dr Jacek Pogorzelski, dr Paweł Wójcik, Michał Dziekoński, a grę Marketplace poprowadził dr Bartłomiej Kurzyk.

W drugi dzień sesji przyszedł czas na wyposażenie uczestników w potężny oręż wiedzowy, jakim jest pozycja książkowa pod redakcją prof. Roberta Kozielskiego „Mastering Market Analytics: Business Metrics – Practice and Application”. A ponieważ sam autor obecny był na sali – nie obyło się bez rozdania paru autografów. 😉

 

 

Uroki Tbilisi

Czymże byłaby jednak sesja w malowniczym Tbilisi, gdyby nie odrobina wieczornego zwiedzania i eksplorowania gruzińskiej kultury. 😉 Zarezerwowaliśmy na to dwa cudowne wieczory – jeden na zwiedzanie, w trakcie którego podziwialiśmy Stare Miasto, Freedom Square, fortecę Narikala. Wybraliśmy się na sam szczyt góry kolejką Funicular, by podziwiać panoramę miasta.

międzynarodowe szkolenie

Drugi wieczór natomiast upłynął nam pod znakiem słynnego gruzińskiego wina oraz smakołyków kuchni narodowej – próbowaliśmy wybornych Chinkali (pierożki wszelkich nadzieni), Chaczapuri (placek z serem), Phali (pasty warzywne), szaszłyków nadziewanych na szable, Czurczele (słodkości z orzechów i winogron) i mnóstwa odmian sera, mięsa i ryb. Niektóre potrawy było nam dane przyrządzić samemu!

nauka marketing

Jesteśmy głęboko przekonani, że uczestnicy wyjechali ze stolicy Gruzji nie tylko z pełnymi  żołądkami, ale przede wszystkim – z pełnymi od wiedzy umysłami.

 

Co dalej?

Kolejna tygodniowa sesja już w lutym 2019 roku. Tym razem szerzyć wiedzę będziemy na tle urokliwych Ałmatów w Kazachstanie. Już nie możemy się doczekać kolejnego spotkania z naszymi przyjaciółmi z Polski, Rosji, Kazachstanu, Uzbekistanu i Ukrainy!

Jednocześnie życzymy im owocnych przygotowań do egzaminów – większość bowiem zdecydowała się podejść do pierwszego modułu (Strategic Marketing) w najbliższej sesji egzaminacyjnej CIM – December 2018. Jesteśmy z Wami!