15.09.2017

XXII WARSZTATY STRATEGICZNE questus academy

questus academy serdecznie zaprasza na XXII edycję Warsztatów Strategicznych. W tym roku tematem przewodnim będzie „Humanizacja brandingu i komunikacji  w czasach sztucznej inteligencji. Łącząc stare z nowymi czasy”. Wydarzenie odbędzie się w dniach 16-18 listopada 2017 r. w hotelu Binkowski w Kielcach.

Czy sztuczna inteligencja i wartości humanistyczne  zmienią tradycyjny obraz brandingu i komunikacji?

Na ile tradycyjne metody, takie jak storytelling  czy archetypy marki mają jeszcze sens stosowania?

Czy marketing automation, VR itp. zmienią oblicze komunikacji rynkowej?

Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas tegorocznej edycji Warsztatów Strategicznych questus academy.

Podczas trzydniowych warsztatów poznacie najnowsze trendy i rozwiązania w biznesie, marketingu oraz zarządzaniu. Panele i warsztaty prowadzone są przez wybitnych specjalistów z marketingu, zarządzania oraz innych dziedzin.

W programie:
  • Raise of AI – Michał Wolniak
  • Jak liczydło poetą zostało – Lech C. Król
  • “Blaski i cienie” nowych technologii – dr Jacek Sobek
  • Zbuduj sobie mit – dr Maciej Czeremski
  • “Bez pasji nie ma biznesu i sukcesu” – Gość specjalny
  • Branding 4D – dr Jacek Pogorzelski
  • Justin Bieber, Mojżesz i Coca-Cola? Archetypiczna siła marketingu – Jarosław Spychała
  • Smart Human – Smart Bra(i)nding – Tadeusz Żórawski
  • Gra strategiczna – Michał Dziekoński, Artur Maciorowski

Kontakt w sprawie szczegółów i zgłoszeń:

http://warsztatystrategiczne.pl/

Anna Muskała
amuskala@questus.pl
tel.: 601 052 704

Na zgłoszenia czekamy do 27 października. Liczba miejsc ograniczona!

Prelegenci:
  • Michał Wolniak –założyciel grupy Heureka, jako Chief Strategy Officer zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii marketingowych w regionie EMEA i globalnie. Prowadzi projekty konsultingowe mające na celu digitalizację działalności dużych przedsiębiorstw i wdrażanie dysruptywnych innowacji; prezes VML Poland, laureat wielu nagród z zakresu reklamy.
  • Lech C. Król – współwłaściciel agencji reklamowej Adwertajzing, zajmuje się zagadnieniami sztucznej inteligencji. Otrzymał dziesiątki nagród na festiwalach krajowych i zagranicznych.
  • dr Jacek Sobek – adiunkt w Katedrze Psychologii Organizacji i Zarządzania (Katolicki Uniwersytet Lubelski), zajmuje się zagadnieniami psychologii pracy, psychologii organizacji i zarządzania oraz zarządzania personelem. stypendysta Augsburg College, Minneapolis.
  • Dr Maciej Czeremski – zajmuje się mechanizmami myślenia tradycyjnego, odpowiadającymi za takie zjawiska jak mit, magia, tabu czy totemizm. Pracuje jako adiunkt w Zakładzie Fenomenologii i Antropologii Religii (Uniwersytet Jagielloński). Jest autorem książek: Struktura mitów.  W stronę metonimii, Mit i utopia i Strategia mitu w marketingu.
  • Dr Jarosław Spychała – wykłada komunikację marketingową na Universitat Konstanz w Niemczech. Jest twórcą metody LEGO-LOGOS, filozofem, dziennikarzem. Zajmuje się kształceniem i rozwojem technik myślenia twórczego.
  • Dr Jacek Pogorzelski – wykładowca i ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta, twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Autor wielu książek i artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.
  • Tadeusz Żórawski – lider biznesu i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, zaawansowanych badań postaw konsumenckich. Od ponad 11 lat kieruje domami mediowymi. Kreował strategie rozwoju wielu marek, aktywnie wdrażał zaawansowane badania konsumenta.
  • Michał Dziekoński – z marketingiem i sprzedażą związany  od początku kariery zawodowej, dyrektor zarządzający Business Games Institute, współpracuje z Wyższą Szkołą Biznesu, działa również jako interim manager i konsultant, tworząc systemy planowania i mierzenia efektów marketingu dla firm.
  • Artur Maciorowski – niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie  e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode. Pracował w branży IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym, kreując pomysły i wdrążając strategie internetowe. Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego. Redaktor Prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego „Online Marketing Polska”.