Serdecznie zapraszamy na webinar dr. hab. Roberta Kozielskiego, CEO firmy questus – jedynego w Polsce Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego CIM, cenionego eksperta w zakresie strategii rynkowych i autora wielu książek, m. in. „Wskaźniki marketingowe”, „Biznes nowych możliwości”, „Przyszłość marketingu”, „Internet ludzi. Organizacja jutra”.
Pandemia, a teraz wojna w Ukrainie, zadziałały jak akcelerator zmian. Przyśpieszenie nastąpiło w niespotykanym dotychczas tempie.
W 2020 roku, w ciągu jedynie 8 tygodni, handel online uzyskał w wielu krajach taki sam wzrost, jak w kilkunastu poprzedzających latach. Między marcem a sierpniem 2020 Tesla uzyskała wartość przekraczającą wycenę Toyoty, Volkswagena, Daimlera i Hondy… razem wziętych. Jednocześnie handel detaliczny, medycyna, edukacja, rozrywka, transport, sektor finansowy musiały diametralnie zmienić swoje oblicze.
Wojna w Ukrainie to kolejny, ogromny wstrząs dla świata biznesu. Nie wszyscy sobie z nim poradzą, podobnie jak nie wszyscy przetrwali pandemię. Współcześnie czas życia połowy organizacji nie przekracza dekady. Tylko 15% funkcjonuje na rynku dłużej niż 30 lat, a 5% dłużej niż 50 lat. To samo dotyczy nowo powstających firm. W pierwszym roku działania upada ok. połowa spośród nich, a w kolejnym – połowa tych, które przetrwały. W efekcie średni czas życia współczesnych organizacji to ok. 12 lat.
Jak zatem prowadzić biznes w trudnych i niepewnych czasach? W czasie webinaru dr hab. Robert Kozielski, opowie m. in. o tym:
- Czy większość zmian to rzeczywiście te, które są nieoczekiwane?
- Jak zmienią się budownictwo, sektor usług medycznych, motoryzacja, branża finansowa i inne?
- Czy irracjonalność klientów to generator okazji biznesowych, czy raczej nieuniknionych ryzyk?
- Jakie są strategie przetrwania i rozwoju rynkowego w trudnych czasach?
- Jak nawet małe i średnie firmy mogą przygotować się na zmiany?
Formuła i termin webinaru:
Online, bezpłatnie (liczba miejsc ograniczona)
11 kwietnia (poniedziałek), godz. 15:00
Wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji w obszarze budowania strategii marketingowych i strategii digitalowych zapraszamy także na 50. edycję zaawansowanego programu szkoleniowego CIM. Start już 13 maja.
Tylko dla uczestników webinaru rabat 1500 złotych!