11.07.2018

Goście questus academy – kogo możecie posłuchać podczas naszych spotkań?

Podczas warsztatów i spotkań za każdym razem gościmy wielu ciekawych ludzi. Są to często eksperci w swojej branży mający spore doświadczenie i wiedzę, którą chętnie dzielą się z innymi. Postanowiliśmy przybliżyć Wam sylwetkę kilku prelegentów, którzy w ostatnim czasie pojawiali się na organizowanych przez nas eventach.

 

dr Jacek Pogorzelski

Wykładowca programów WEMBA Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Autor wielu książek i artykułów poruszających temat pozycjonowania i zagadnień marketingu strategicznego, m. in. „Marka na cztery sposoby” czy „Mity marketingowe”. Konsultant w zakresie marketingu, komunikacji marketingowej, zarządzania doświadczeniem klienta oraz zarządzania marką. Swoją karierę zawodową zaczął w Corporate Identity, następnie pracował w międzynarodowych korporacjach branży FMCG jako brand i marketing manager. Aktualnie na swoim koncie ma 15 nowych produktów wprowadzonych na rynek, zarządzał też 10 innymi markami.

Dr Jacek Pogorzelski był jednym z prelegentów podczas m. in. XV i XXII Warsztatów Strategicznych.

 

Julia Izmałkowa

Psycholog, wykładowca na studiach podyplomowych, prelegentka na sympozjach, konferencjach naukowych i branżowych. Autorka wielu artykułów na tematy związane z naturą ludzką w pismach specjalistycznych, założycielka pierwszej w Europie agencji badawczej specjalizującej się w wykorzystywaniu psychologii kłamstwa oraz etnografii w biznesie i marketingu. Stworzyła nowe techniki badawcze pomagające znaleźć strategiczne insighty w firmie, opracowała autorską metodę badań łączącą socjologię, etnografię i psychologię. W realizacji swoich celów marketingowych i biznesowych wykorzystuje wyłącznie badania etnograficzne.

Julia Izmałkowa pojawiła się u nas w charakterze prelegenta podczas 24. spotkania Best Practice, 9 czerwca 2017 roku.

 

Artur Maciorowski

Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, certyfikowany trener IAB DIMAQ oraz tutor CIM „Digital Strategy” w questusie. Redaktor Prowadzący magazynu „Online Marketing Polska”, od 1998 roku konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu oraz e-biznesu. Od wielu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, na których przeszkolił ponad 10000 osób. Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.

Prezentację Artura Maciorowskiego mogliśmy słuchać podczas 25. spotkania Best Practice, które odbyło się 22 czerwca 2018 roku.

 

Joanna Kasprzycka-Rosikoń i Jan Kasprzycki-Rosikoń

Ona – specjalista ds. crowdsourcingu i wdrażania projektów. Od wielu lat zajmuje się rozwijaniem startupów. Była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek brytyjski wiodącej firmy kurierskiej. On – pracował dla klientów w Azji, Europie, obu Ameryckach i na Bliskim Wschodzie. Ma spore doświadczenie w marketingu, sprzedaży, finansach oraz prawie.

Razem prowadzą warsztaty, podczas których wykładają o idei crowdsourcingu, są autorami pierwszej w Polsce książki poruszających to zagadnienie oraz autorami wielu artykułów prasowych. Stworzyli pierwszą agencję realizującą projekty z zakresu crowdsourcingu, otwartej innowacji i smartcities – EY Crowdsourcing (dawniej MilionYou), która od początku istnienia zrealizowała ponad 100 projektów  dla wiodących przedsiębiorstw.

Joanna Kasprzycka-Rosikoń i Jan Kasprzycki-Rosikoń pojawili 22 czerwca 2018 roku podczas 25. spotkania Best Practice.

 

Jarosław Jaro Bieniecki

W przeszłości był doradcą strategicznym i specjalistą e-commerce. Został wyrzucony z pięciu firm, na końcu sam zwolnił się z dobrze płatnej pracy, sprzedał mieszkanie i zadłużył się by spełnić swoje marzenie. Było nim zorganizowanie ekstremalnej imprezy sportowej. Początkowo event przynosił spore straty, aktualnie Runmageddon jest największym, amatorskim cyklem imprez sportowych odbywającym się w kilkunastu polskich miastach oraz poza jej granicami. Oprócz wyzwania typowo sportowego Runmaggedon ma za zadanie uczyć współpracy  grupie oraz pokonywania własnych słabości. Co roku w biegu biorą udział tysiące osób, a wolne miejsca zapełniają się w zaledwie kilka dni.

Jarosław Jaro Bieniecki opowiadał o Runmageddonie podczas 25. spotkania Best Practice, które odbyło się 22 czerwca 2018 roku.

 

Maciej Galecki

Od wielu lat jest związany z marketingiem w internecie. Od początku swojej kariery specjalizuje się w tematyce SEM i analityce internetowej. Jest szkoleniowcem, często pełni rolę prelegenta podczas polskich i zagranicznych konferencji branżowych. Posiada certyfikaty Qualified Google Advertising Professional oraz Google Analytics Individual Qualification. Jest założycielem agencji Bluerank zajmującej się pozycjonowaniem stron, analityce internetowej oraz content marketingiem.

Maciej Galecki był prelegentem 26 czerwca 2015 roku podczas spotkania integracyjnego questus academy.

 

Arkadiusz Wiśniewski

Początkowo inżynier, który kontrolował procesy produkcyjne. Później współpracował z firmami związanymi z bankowością, telekomunikacją, ubezpieczeniami i handlem detalicznym w charakterze dostawcy rozwiązań biznesowych. Aktualnie jest Dyrektorem ds. Rozwiązań Analitycznych w IBM Polska. Pracuje nad poprawą efektywności biznesu oraz konkurencyjności korzystając z wiedzy ukrytej w danych. Ma dużą wiedzę w zakresie rozwiązań analitycznych, w szczególności Big Data.

Arkadiusza Wiśniewskiego gościliśmy podczas spotkania integracyjnego questus academy, które odbyło się 26 czerwca 2015 roku.