Commercial Intelligence – opis modułu

Moduł ten pozwoli Uczestnikom na rozwój umiejętności zarządzania projektami marketingowymi, a także pełniejsze zrozumienie finansowych uwarunkowań podejmowania decyzji marketingowych w kontekście budżetowania, posiadanych i niezbędnych do pozyskania zasobów, ich alokacji oraz oceny efektywności ich wykorzystania. Zajęcia koncentrować się będą na rozwoju umiejętności planowania finansowego, budowaniu budżetów marketingowych, ocenie skuteczności i efektywności działań rynkowych, optymalizacji efektów i działań marketingowych, pomiarze zwrotu z inwestycji marketingowych (ROMI).

W efekcie moduł ten obejmować będzie trzy kluczowe obszary - rozumienie, stosowanie i interpretowanie danych finansowych i marketingowych w kontekście zarządzania projektami marketingowymi, zastosowanie analityki marketingowej dla potrzeb budowania budżetów, ustalenia priorytetów, poziomu niezbędnych wydatków itp. oraz zarządzanie budżetami marketingowymi i optymalizowanie ROMI.