Innovation in Marketing – opis modułu

Celem modułu Innovation in Marketing jest budowanie wrażliwości rynkowej, która umożliwia uczestnikom dostrzeganie zagrożeń i możliwości wynikających z niestandardowego podejścia oraz innowacyjnego myślenia. Innovation in Marketing ukazuje również proces tworzenia innowacji przez pryzmat przedsiębiorczości, a także relacje między marketingiem a innowacjami. Moduł podejmuje również tematykę zarządzania zmianą i tworzenia kultury organizacji uczącej się.

Moduł Innovation in Marketing obejmuje takie tematy jak:

  • Marketing a innowacje – relacje, implementacja
  • Kreatywność i innowacyjność – marketing a przedsiębiorczość postaw, zachowań, sposobów myślenia
  • Innowacje a przewaga konkurencyjna – kluczowe cechy
  • W poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań
  • Innowacje – proces, metody, warunki powodzenia, pomiar
  • Zarządzanie zmianą – rola marketingu wewnętrznego i kultury organizacji uczącej się