Marketing & Digital Strategy – opis modułu

Moduł Marketing & Digital Strategy stanowi wspólną część ścieżki digitalowej oraz strategicznej. Jest on w dużej części poświęcony rozumieniu i przekuwaniu na rynkowy sukces zmian zachodzących we współczesnym środowisku biznesowym. Rozwija on umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, w tym w szczególności odkrywanie możliwości rynkowych, identyfikowanie insightów klientów i budowanie strategii rynkowej. Podejmuje także tematykę związaną z wykorzystywaniem narzędzi nowoczesnych technologii, tworzenia strategii w środowisku digitalowym i zarządzania kanałami cyfrowymi.

Moduł Marketing & Digital Strategy obejmuje takie tematy jak:

  • Analiza środowiska biznesowego – obszary i metody
  • Koncept i model biznesowy a strategia rynkowa firmy
  • Kluczowe marketingowe decyzje strategiczne
  • Nowoczesne technologie – koncepcje, metody, narzędzia
  • Pozyskać, zdobyć i utrzymać klienta w cyfrowym środowisku
  • Value Proposition – budowanie wartości dla klientów
  • Zachowania konsumentów w cyfrowej rzeczywistości
  • Strategiczny plan marketingowy jako narzędzie realizacji celów organizacji
  • Kanały cyfrowe – pomiar i efektywność