14.06.2017

Profesjonalna kadra trenerska – klucz do sukcesu szkolenia

John Hattie, autor książki „Visible Learning for Teachers” wyróżnił pięć sposobów skutecznego wpajania wiedzy. Jego zdaniem efektywne nauczanie wiąże się przejrzystym celem kształcenia, dyskusją między uczestnikami, feedbackiem, bieżącą analizą działań oraz pracą grupową. W opinii Hattiego zajęcia łączące powyższe czynniki najmocniej inspirują i zapewniają najlepsze efekty kształcenia.

 

Spotkania w takiej właśnie formie prowadzi każdy z trenerów na programie Diploma in Professional Marketing. Kadra szkoleniowa, która pracuje z osobami starającymi się o certyfikat CIM zarówno na zajęciach, jak i podczas pisania egzaminów dba o to, by wszystkie ćwiczenia i wykłady były angażujące, by dostarczały niezbędnej wiedzy jak i skłaniały do grupowych dyskusji . To praktycy biznesu z wieloletnim doświadczeniem – podczas szkolenia uczestnicy spotkają się m. in z:

dr hab. Robert Kozielski – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, stypendysta Fundacji Fulbrighta, posiadacz tytułu Chartered Marketer. Specjalista w dziedzinie działalności marketingowej firm, analizy i planowania marketingowych strategii rozwoju oraz działań reklamowych.

Michał Dziekoński – twórca planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Współautor książek: „Wskaźniki marketingowe”, „E-marketing” oraz „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”.

Artur Maciorowski – niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i ebiznesu, redaktor Prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego „Online Marketing Polska”, autor książki „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”.

dr Jacek Pogorzelski – właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, marki, komunikacji marketingowej oraz zarządzania doświadczeniem klienta.

dr Katarzyna Nizińska –ekspert HR, trener biznesu w zakresie tzw. “miękkiego zarządzania”: przywództwa, doskonalenia umiejętności menedżerskich, handlowych, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów, motywacji.

Lech C. Król –  od kilkudziesięciu lat z pasją sprzedaje produkty i usługi oraz buduje marki za pomocą reklam, laureat wielu nagród branżowych (Golden Drum, Effie, Kreatura), jako pierwszy Polak otrzymał srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.

dr Jan Zając – badacz i psycholog, współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmy badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania.

Na cykl spotkań z trenerami Diploma in Professional Marketing zapraszamy już od 29 września, do Warszawy. Na Wasze pytania, wątpliwości i zgłoszenia czeka Ania, z którą możecie skontaktować się:

Do zobaczenia na programie Diploma in Professional Marketing!