14.06.2017

Profesjonalna kadra trenerska – klucz do sukcesu szkolenia

John Hattie, autor książki „Visible Learning for Teachers” wyróżnił pięć sposobów skutecznego wpajania wiedzy. Jego zdaniem efektywne nauczanie wiąże się przejrzystym celem kształcenia, dyskusją między uczestnikami, feedbackiem, bieżącą analizą działań oraz pracą grupową. W opinii Hattiego zajęcia łączące powyższe czynniki najmocniej inspirują i zapewniają najlepsze efekty kształcenia.

 

Spotkania w takiej właśnie formie prowadzi każdy z trenerów na programie Diploma in Professional Marketing. Kadra szkoleniowa, która pracuje z osobami starającymi się o certyfikat CIM zarówno na zajęciach, jak i podczas pisania egzaminów dba o to, by wszystkie ćwiczenia i wykłady były angażujące, by dostarczały niezbędnej wiedzy jak i skłaniały do grupowych dyskusji . To praktycy biznesu z wieloletnim doświadczeniem – podczas szkolenia uczestnicy spotkają się m. in z:

dr hab. Robert Kozielski – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, stypendysta Fundacji Fulbrighta, posiadacz tytułu Chartered Marketer. Specjalista w dziedzinie działalności marketingowej firm, analizy i planowania marketingowych strategii rozwoju oraz działań reklamowych.

Michał Dziekoński – twórca planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań marketingowych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Współautor książek: „Wskaźniki marketingowe” oraz „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”.

Artur Maciorowski – niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i ebiznesu, Redaktor Prowadzący “Magazynu Online Marketing”, autor książki „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”.

Małgorzata Nowak – ekspert i pasjonatka tworzenia unikalnych doświadczeń i propozycji wartości dla klientów. Ewangelistka podejścia “customer – centric” oraz “open – innovation” w tworzeniu nowatorskich produktów i usług. Specjalizuje się w projektach związanych z Value Proposition oraz Customer Experiece Innovation.

dr Jacek Pogorzelski – właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, marki, komunikacji marketingowej oraz zarządzania doświadczeniem klienta.

Bartosz Janowicz – Lean Startup & Business Innovation Coach w Innovatika. Specjalizuje się we wdrażaniu innowacji w przedsiębiorstwach (programy typu intrapreneurship), rozwoju innowacyjnego przywództwa i przedsiębiorczości pracowników.

dr Katarzyna Nizińska – ekspert HR, trener biznesu w zakresie tzw. “miękkiego zarządzania”: przywództwa, doskonalenia umiejętności menedżerskich, handlowych, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów, motywacji.

dr Marcin Michalak – wykładowca w Katedrze Rachunkowości na Wydziale Zarządzania UŁ oraz na programach menedżerskich MiniMBA i GlobalMiniMBA. Trener na szkoleniach zamkniętych, organizowanych dla firm polskich i międzynarodowych w tym m.in. Nemak Sp. z o.o., BP Polska, MAN Accounting Center, Toyota Motor Poland, PGNiG, Bank BPH, Bank PKO BP, Orlen SA, PGE Obrót SA, FPNB Paribas Leasing,

Beata Michalska-Dominiak – Doświadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności i współtwórca pierwszego w Polsce Design Thinking BarCamp.

Lech C. Król –  od kilkudziesięciu lat z pasją sprzedaje produkty i usługi oraz buduje marki za pomocą reklam, laureat wielu nagród branżowych (Golden Drum, Effie, Kreatura), jako pierwszy Polak otrzymał srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.

dr Jan Zając – badacz i psycholog, współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmy badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania.

Arkadiusz Bednarski – od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Twórca szkoleń autorskich, m.in. Sekret Mistrza Sprzedaży, Żyj i bogać się!, Metody Wywierania Wpływu (w sprzedaży, reklamie, PR i marketingu). Autor wielu książek, m.in. „Biblia Sprzedaży”, „Mistrzowski zespół”, „Wywieranie wpływu na siebie”, współautor książki „Skuteczna sprzedaż. Podręcznik działu sprzedaży i marketingu”.

42. edycja programu Diploma in Professional Marketing, podczas którego będziecie mieli okazję spotkać ww. kadrę szkoleniową rozpoczyna się już od 6 września, do Warszawy. Na Wasze pytania, wątpliwości i zgłoszenia czeka Ania, z którą możecie skontaktować się:

Do zobaczenia na programie Diploma in Professional Marketing!