30.12.2018

Podsumowujemy 2018 rok!

Za nami bardzo pracowite, ale i obfite w niezwykle przyjemne i nobilitujące chwile 12 miesięcy. 2018 rok był dla nas ogromnym wyzwaniem i ani przez chwilę nie pozwalał na odprężenie i spoczęcie na laurach. Dziś, korzystając z chwili wytęsknionego odpoczynku podsumowujemy miniony rok.

 

Nowości w programach szkoleniowych

Jak co roku, najważniejszym wydarzeniem była inauguracja kolejnych grup szkoleniowych. W 2018 nie tylko uruchomiliśmy dwie nowe grupy Diploma in Professional Marketing (DM42 i DM43, mocno pozdrawiamy!), ale również zupełnie nowy na polskim rynku szkoleniowym program – Digital Diploma in Professional Marketing. W jego pierwszej edycji wzięło udział jak dotąd 11 głodnych digitalowej wiedzy marketerów.

 

Duże projekty szkoleniowe

W 2018 roku ciężko pracowaliśmy również nad międzynarodowym szkoleniem dla firmy Polpharma. Dotychczas zwiedziliśmy 3 kraje, w których szkoliliśmy marketerów z kilku oddziałów korporacji (5 narodowości!). Udało nam się również zrealizować 3 inne projekty edukacyjne i 2 projekty badawcze.

 

 

Content, content, content

2018 rok to także rozwój questusowego contentu – zarówno w mediach własnych, jak i w ramach konsultingu dla innych firm. Na tym polu wielkie rewolucje jednak dopiero nadejdą, nadchodzące 12 miesięcy zapowiada się naprawdę ekscytująco!

 

W gronie questus academy najlepiej!

Za nami również inspirujące spotkania w gronie questus academy. 25. Best Practice i XXIII Warsztaty Strategiczne przyciągnęły blisko 200 marketerów, z którymi wspólnie spędziliśmy łącznie niemal 100 godzin podczas obu wydarzeń! O wartość merytoryczną jak zwykle zadbali nasi prelegenci, w gronie których w tym roku pojawili się m. in. prof. Grzegorz Kołodko, prof. Dariusz Jemielniak, Arkadiusz Wódkowski czy Artur Rojek.

 

Nie możemy się doczekać 2019 roku!

W kolejnym roku planujemy wielkie zmiany w każdym ze wspomnianych obszarów. Ba, może pomyślimy o wykreowaniu kolejnych? 🙂 Jednego możemy być pewni – to będą niezwykle ekscytujące i inspirujące miesiące. Mamy nadzieję, że będziecie nam w nich towarzyszyć równie licznie, jak w 2018 roku!

2018marketingpodsumowaniequestusszkolenie