11.04.2018

Otodom – nowe case study w naszym banku

Z nieskrywaną radością udostępniamy Wam nowe case study w naszym banku profesjonalnych narzędzi edukacji biznesowej questus learning solutions!

„Otodom. Zaadresować marzenia. Jak tworzyć wartość dla klienta?” to temat przewodni i tytuł najnowszego case study. Studium przypadku poświęcone jest tworzeniu propozycji wartości – zarówno przez platformę Otodom dla różnych grup klientów, jak i przez pośredników nieruchomości dla osób poszukujących lub oferujących nieruchomości na sprzedaż bądź wynajem.

 

Z jakich materiałów składa się case study?

Tradycyjnie przygotowaliśmy studium przypadku, składające się z czterech elementów. Są to:

  • „Otodom. Zaadresować marzenia. Jak tworzyć wartość dla klienta?” – case study w formie publikacji pdf. To 25 stron pogłębionej analizy procesu tworzenia propozycji wartości, ubranej w ciekawą i wciągającą narrację. Case study komentuje prof. Witold Orłowski, a zrecenzowała je dr hab. Edyta Rudawska.

Przejdź do case study Otodom.

  • „Otodom. Zaadresować marzenia. Jak tworzyć wartość dla klienta?” – to samo case study w formie filmowej.  Stworzyliśmy je na bazie wywiadów z pracownikami Otodom, a także licznie współpracującymi z serwisem agentami nieruchomości. Film wzbogaca komentarz prof. Witolda Orłowskiego.

https://www.youtube.com/watch?v=Zb7KYI5sNSU

  • „Otodom. Platforma wartości” – krótki film typu best practice, poświęcony platformom internetowym. Na przykładzie serwisu Otodom prezentowane są najważniejsze czynniki powodzenia platform, takie jak m. in. network effect, architektura serwisu, model biznesowy czy wartość dla użytkownika.

https://www.youtube.com/watch?v=ytinoWZNNMQ

  • Tutor manual dla prowadzących zajęcia – instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Case study mogliśmy zrealizować dzięki fantastycznej współpracy z zespołem Otodom.pl, a także z agencjami nieruchomości:

Bardzo Wam dziękujemy – to praca z Wami była nie tylko cennym doświadczeniem, ale też wielką przyjemnością.

 

Kto może korzystać z materiałów?

Każdy. Ale stworzyliśmy je przede wszystkim z myślą o nauczycielach akademickich i trenerach biznesu, którzy wiedzą, że zaangażowanie i doświadczanie to podstawa w procesie uczenia się osób dorosłych. I którzy mają ambicje prowadzić swoje zajęcia dążąc do najwyższych standardów.

Dostęp do materiałów jest bezpłatny. Można je przeglądać na stronie lub pobrać na swój komputer. Dla prowadzących zajęcia udostępniamy też tutor manuale – instrukcje, jak poprowadzić zajęcia w oparciu o nasze materiały (dostępne dla zalogowanych użytkowników).

Jak dotąd nasze case studies zrealizowaliśmy wspólnie z firmami i markami takimi jak m. in.:

  • mBank
  • mBank – Czechy i Słowacja
  • Mondelez – dla marki belVita
  • Poczta Polska
  • ASTOR
  • PGT Healthcare (joint venture Teva i Procter & Gamble)
  • Brand 24

Zobacz zrealizowane przez nas case studies.