13.02.2018

Nowy rok = nowe twarze wśród trenerów Diploma in Professional Marketing!

Nie jest tajemnicą, że kadra programu Diploma in Professional Marketing to „silne szable” na polskim rynku marketingowym. Wszyscy prowadzący posiadają nie tylko fundament naukowy, ale również kilkunastoletnie doświadczenie w praktyce marketingu i wieloletni staż trenerski. Z wielką przyjemnością informujemy, że zacne grono naszych ekspertów powiększyło się o Arkadiusza Wódkowskiego, Arkadiusza Bednarskiego oraz Beatę Michalską-Dominiak.


Arkadiusz Bednarski (Driving Innovation)

arkadiusz bednarski

Arkadiusz Bednarski wprowadzi uczestników DM42 w świat innowacji, kreatywności i pokonywania barier. Posiada bogate doświadczenie z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, sprzedaży, marketingu oraz negocjacji. Uczestniczył w rozwoju polskiego rynku ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, współtworząc jedną z największych agencji finansowo–ubezpieczeniowych w północno–wschodniej Polsce.

Autor wielu publikacji, ma na swoim koncie dwa bestsellery „Mistrz Sprzedaży” oraz „Arcymistrz Sprzedaży”, a także unikatowe na skalę światową kompendium wiedzy „Biblia Sprzedaży”. Arkadiusz Bednarski jest również zapraszany jako ekspert do programów telewizyjnych oraz radiowych. Jako jedna z nielicznych osób w Polsce posiada uprawnienia do prowadzenia warsztatów z wykorzystaniem metod przełamywania własnych barier: firewalking czy glasswalking.

Pamiętacie XIX Warsztaty Strategiczne? To właśnie Arkadiusz Bednarski przełamał Wasze bariery.

XIX Warsztaty Strategiczne


Arkadiusz Wódkowski (Mastering Metrics)

arkadiusz wodkowski

Arkadiusz Wódkowski ponowie poprowadzi zajęcia na  bloku Matering Metrics. Od 1990 roku zajmuje się badaniami marketingowymi, a od ponad 20 lat jest właścicielem agencji badawczej ABM. Specjalizuje się również w trendach konsumenckich, poszukiwaniu insightów oraz zarządzaniu motywacją i satysfakcją konsumentów.

Arkadiusz Wódkowski jest również kierownikiem studiów podyplomowych Zarządzanie Satysfakcją Klienta w Szkole Głównej Handlowej oraz byłym Prezesem Zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Autor wielu publikacji, m.in. skryptu „Marketing usług” oraz rozdziału „Mystery Shopping – badanie jakości usług” w podręczniku „Badania marketingowe”.


Beata Michalska–Dominiak (Driving Innovation)

beata michalska dominiak

Beata Michalska–Dominiak jest certyfikowanym moderatorem design thinking, praktykiem z bogatym doświadczeniem w kierowaniu projektami oraz wspieraniu procesów transformacyjnych w organizacjach. Na co dzień wykorzystuje kreatywne metody tworzenia produktów i usług. Beata jest również współzałożycielką społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design i współtwórczynią pierwszego w Polsce Design Thinking BarCamp.

Jesteśmy pewni, że nasze nowe twarze podbiją serca uczestników najbliższej 42. edycji Diploma in Professional Marketing!