20.04.2015

mBank – strategiczne decyzje jutra

mBank-case_study-studium_przypadku-innowacje-edukacja

mBank, bohater case study questus Learning Solutions nieustannie stawia na rozwój i podejmowanie strategicznych decyzji. Tym razem bank ma szansę wyjść przed szereg dzięki podpisanym umowom obejmującym międzybranżową współpracę. Partnerzy są bowiem wyjątkowi…

Edukacja jutra czyli mKierunek na Uniwersytecie Łódzkim

Graczy jest trzech – mBank, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny Uniwersytetu Łódzkiego i Accenture, pomysł jeden, a absolwentów z przyszłościowym wykształceniem setki, już w najbliższej przyszłości. Podpisano umowę, na mocy której powstanie nowy kierunek studiów – Finanse i Bankowość Cyfrowa. Połączy to, co w dzisiejszych czasach cyfryzacji i informacji najważniejsze: wiedzę z zakresu finansów oraz umiejętności informatyczne. Studentom da szansę nie tylko na zdobycie unikalnych kompetencji, ale również na współpracę z otoczeniem biznesowych. mBank podkreśla, że dostęp do wykształconych kadr to klucz do sukcesu firm przyszłości.

Allegro – więcej niż aukcje

mBank o swojej kreatywności i innowacyjnych pomysłach zapewnia w case study questus Learning Solutions. Rzeczywistość zdecydowanie potwierdza jego słowa. mBank postanowił zachęcić klientów największego w Polsce portalu aukcyjnego do założenia konta. Stworzył specjalne rachunki dla użytkowników serwisu na bardzo atrakcyjnych warunkach. Pozwolą one Internautom zaoszczędzić nawet do kilkuset złotych, ułatwią również zawieranie transakcji za pośrednictwem allegro.

mPomysły – zawsze aktualne

mBank o innowacjach mówi od zawsze. Dowód – case study questus Learning Solutions