Moduł Marketing & Digital Strategy stanowi wspólną część ścieżki digitalowej oraz strategicznej. Jest on w dużej części poświęcony rozumieniu i przekuwaniu na rynkowy sukces zmian zachodzących we współczesnym środowisku biznesowym. Rozwija on umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, w tym w szczególności odkrywanie możliwości rynkowych, identyfikowanie insightów klientów i budowanie strategii rynkowej. Podejmuje także tematykę związaną z wykorzystywaniem narzędzi nowoczesnych technologii, tworzenia strategii w środowisku digitalowym i zarządzania kanałami cyfrowymi.
Moduł akredytowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM)
Weź udział w module Marketing & Digital Strategy
Marketing & Digital Strategy – opis modułu
Moduł Marketing & Digital Strategy obejmuje takie tematy jak:
- Analiza środowiska biznesowego – obszary i metody
- Koncept i model biznesowy a strategia rynkowa firmy
- Kluczowe marketingowe decyzje strategiczne
- Nowoczesne technologie – koncepcje, metody, narzędzia
- Pozyskać, zdobyć i utrzymać klienta w cyfrowym środowisku
- Value Proposition – budowanie wartości dla klientów
- Zachowania konsumentów w cyfrowej rzeczywistości
- Strategiczny plan marketingowy jako narzędzie realizacji celów organizacji
- Kanały cyfrowe – pomiar i efektywność
Trenerzy
Egzaminy
Egzaminy z modułu Marketing & Digital Strategy są realizowane w formule projektowej. Zakłada ona, że uczestnicy przygotowują według wytycznych CIM projekty na bazie posiadanej wiedzy, doświadczenia i informacji z zajęć. Prace przygotowywane są pod opieką tutora.
Złożenie pracy może nastąpić w jednej z trzech sesji egzaminacyjnych:
- April
- July
- December
Zdanie egzaminu z modułu Marketing & Digital Strategy owocuje uzyskaniem certyfikatu CIM Award in Marketing & Digital Strategy!
Egzaminy są realizowane w języku angielskim.
Zdawanie egzaminów nie jest obowiązkowe.

Zbigniew Michalski
Customer Relationship Manager