Milka – marka zbudowana na emocjach

Case study poświęcone budowaniu strategii marki z wykorzystaniem narzędzi brandingu emocjonalnego. Milka konsekwentnie komunikuje swoją najważniejszą wartość i na tej bazie tworzy unikalne doświadczenie klienta.

logo milka

Milka – marka zbudowana na emocjach (tekst)

Esencją marki Milka jest delikatność. Wokół tej wartości budowana jest strategia komunikacyjna Milki. Polega ona nie tylko podkreślaniu walorów produktu – dzięki alpejskiemu Milka ma wyjątkowo delikatny smak – ale na rozszerzaniu znaczenia delikatności na inne obszary, np. relacji międzyludzkich.

Tagi: strategia marki, branding emocjonalny, marketing sensoryczny, moodboard, benefit ladder, model CBBE icoPobierz na dysk (PDF)

Milka – marka zbudowana na emocjach (film)

Film koncentruje się na budowaniu marki Milka w oparciu o założenia brandingu emocjonalnego. Materiał odnosi się nie tylko do strategii marki, ale też prezentuje udane przykłady wdrożenia: akcje aktywacyjne „Milka. Razem dla Tatr” oraz „Milka. Moje miasto się przytula”.

Tagi: strategia marki, branding emocjonalny, marketing sensoryczny, moodboard, benefit ladder, model CBBE icoPobierz na dysk (MP4)

Zmysły w budowaniu doświadczenia klienta (film)

Film poświęcony jest marketingowi sensorycznemu. Na przykładzie marki Milka pokazuje, w jaki sposób można zaangażować nie jeden, ale wszystkie zmysły klienta, aby zbudować pożądane doświadczenie.

Tagi: strategia marki, marketing sensoryczny, doświadczenie klienta icoPobierz na dysk (MP4)

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "Milka – marka zbudowana na emocjach”.
Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Zaloguj/Zarejestruj się

Tutor Manual dostępny tylko dla zarejestrowanych

Zobacz Tutor Manual do studium przypadku "Milka – marka zbudowana na emocjach”.
Tutor Manual to instrukcja dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem case study. Zawiera scenariusz zajęć, przykładowe pytania i odpowiedzi w wersji podstawowej i zaawansowanej.

Tagi: strategia marki, branding emocjonalny, marketing sensoryczny, moodboard, benefit ladder, model CBBE icoPobierz na dysk (PDF)
Lista wszystkich case-ów